skaska

utorak, 17.11.2009.

SKORO PA ŠKORO

Photobucket

bokte kakva je južina, satrlo me al mora se. do devet sam već triput bila vani ne pitajte zakaj. deset minuta sam zgubila nepredviđeno, jer ja sve planiram...naimekaj, kod kontejnera sam se zapričala s javnom bilježnicom o tome kak je onaj marokanac meki zaprav tvrdi i kak smo baš mi odma skužile da je kunta kinte neki prevarantos. di će drugdje lopovčina neg u rvacku. treći put sam išla u lov na hranu. na pol puta me presrel poštar štef i uručil mi brdo pošte jel veli nema snage vraćat se do mene a ja sam jedina danas dobila nekaj. nu, za jest dnevno nama treba cca tristo kunjerosa. nije ono da zbrajam al tak se nekak uvek zbroji. te malo mesa, te priloga, salate, voća, pa tekuće popunjavanje zaliha...i tak ja sve to doteglim do blagajne kad ono 293 kune ni više ni manje. veli blagajnica uzmite još nekaj. pitam ja zakaj. veli ona za škoru. za koji kju pitam ja. pa dobite kartu za škoru ak kupite za tristo kuna a vama visi sedam. visi meni više mislim si ja i velim joj nemojte me kubat dajte to hitite finito da idem doma dalje arbajtat. kad škvadra iza mene poludiiiii. dajte dajte pa to je za škoru, dajte nekaj još. i onda opet sam kaj nije rekla kak me nije sram kaj neću škoru forsa me marica blagajnica. i kaj sam mogla neg reći dajte ove kurtone aupičku.

- 09:55 - Komentari (31) - Isprintaj - #