skaska

srijeda, 23.09.2009.

rumke i bernica

Pa evo sad nekoliko reči i o rumkeu koji je gostoval kod ace v nedjelju. Reakcija je odložena u skladu s rvackim dobrim navadama. Eto, danas je već sreda i trebalo je pričekati da se slegne i onaj picek s mlincima uz koji sam gledala loknastog kak prepospano odgovara na acina podbadanja. Iskreno mislim da si je čovek prije nastupa nekaj spil kak bi si malo spičil onaj svoj kak veli kratki fitilj. Pa je govoril sporije ono kaj bi rekel brže da si ni spil. Možda da si je spil nekaj da govori ono kaj ne misli, al to se bojim nemreš spiti oralno već na neku drugu stranu. No dobro, kad dojde vreme da bumo si čitali misli ne bu onda opće frke i ne bu niko nikog zajebaval da je nekaj rekel grdo, ak je to mislil. Jer protiv čovekovih misli nemreš ništ i šlus. A to kaj je on gradonačelnik to je drugi par dugih rukava. Striček je rekel kaj misli i jebada je sam v tome kaj je na tom mestu s debelim razlogom. Pa nije ono valjda pal s neba bokte. To kaj su takvi likovi procvetali je sam zato kaj smo ih mi dobro zalevali.
Nego mene nekaj drugo jebe u cijeloj spiki. Recimo to reaktivno stupnjevanje. Recimo striček Berni. Onaj mali čovječuljak koji zna vređati sve i svakoga i svi posle toga čkome kaj zaliveni. I Židove je vređal pa se čkomilo il jako brzo začkomilo. Evo primjerice i kad je Bernica rekel da ženske doma moraju biti u belom da se ne bi razlikovale od kućanskih aparata i valjda bele tehnike. Pa ja jebemu nisam čula ništ da je neko rekel da mu pas mater metarižiletsku kaj si dopušta nu. Jel mu se koja ženska ud ruga rugala?! Drek. On je i dalje kao simpa mali lovator koji je pritom još i u fazi da traži djevojku. Jebate traži djevojku s osamdeset let i to je kao okej. Kaj je to neg otkup primitivizma. Sam ovisi o cijeni paketa u supermarketu našeg licemjerja.

- 07:57 - Komentari (14) - Isprintaj - #