skaska

nedjelja, 22.02.2009.

SLOBODA MEDIJA

Imam ja tih suseda i suseda. Svakojake sudbine oko mene. Kad se sve to premreži i kad propucaju šavovi pa krenu priče nemreš a da s nečim ne presečeš. U tom mi je slučaju tekila najmilija. Tak mi veli danas suseda Nena da se oseća kak ona stara žolfa kaj je završila pod kotačima Glembajevih. Sad u očima joj se vidlo da čeka da je pitam zakaj, makar je meni v zadnje vreme pun kufer svega i da nemam decu i cucke zapalila bi na polunovi zeland tako mi merino vune.
Veli ona meni kak je prije bilo bolje, jer se bar znalo tko koga prči i nateže, a da je sad situacija daleko složenija u smislu da nas jebu u mozak, al da se pritom maskiraju. No, pa maškare su, kaj bi ti štela, velim joj ja a ona krene: znaš ti kolko su meni lopovi dužni za udžbenike. Je, sama si si kriva kaj ih pišeš, kakav je to opće posel bokte, udžbenike pisati. Pa u startu te mrzi cela omladina, ne...I kaj sad, veli ona, sud sam dobila nakon sto let i sad treba dojti do novcih, a do novcih dojti isto je kaj dojti do svetog grala im mater lopovsku. I tak ona meni priča kak je već sve pokušala da zvleče to kaj joj je hrvatski sud odredil, al nejde i nejde. Pa kad je došla do ruba Ivice rekla je sama sebi: idem v javnost pasmumater. Al kaj je javnost neg tu sramotu negdi v medije metnuti. To kaj ženska ima četri klinca i kaj bi joj ti njezini, krvavo zarađeni novci dobro došli pišmevrit. Ni to neka lova ovom kaj joj je dužen, to mu je za levu gumu pipiđinija od dece, al kaj. Priča strašna: dok jedan gladuje drugi bljuje od sitosti i jebe mu se jer nijedan zakon mu nemre ništ, a mediji mu prije mogu pupušit u pušačkom hodniku da nigdo ne vidi, neg nekaj napisati protivu njega ili nedajbože objaviti priču moje Nene. Stvar je prosta kaj buncek sa zeljem. Lopina je kupil medije. Ono, veli Nena kak je probala svuda v novinama, a o telki da i ne govori. Prvo je mislila kak joj priča nije dosta stražna i grozomorna i da je zato odbijaju, a ondak joj je suseda Nada iz susedne ulice kaj dela v jednim od tih novina rekla kak ne smeju ništ pisat kaj bi bilo protiv njega, jer da su tu godišnji ugovori za reklamu kaj ih imaju s njim, a prema čijoj cifri je taj njezin dug šupak od kanarinca. To kaj on reklamu plaća i iz njezine sirotinje to zakvači gazeli za rep. Jedino kaj mogu pisati o njemu je nekaj lepo, onak kak je on uspešan i dobar i kak ima lepu familiju i kak ima lepe hobije, kak je sve lepši kaj je stariji, ondak kak ima lepe snahe i lepe unuke i kak ima lepu kuću i lepu našu.
Kaj sam joj mogla reći, neg šutet i čudit se kaj to već ko ženska kaj piše udžbenike ni prije skužila. I to da si more rit obrisat sa sudskom odlukom i s tim svim novinama. Za kraj susreta i utjehu rekla sam joj sam kak mi se čini da su se i ta gospoda Glembajevi gadno sjebali na kraju balade. Barem mi se tak v magli čini da jesu.

- 17:54 - Komentari (27) - Isprintaj - #