skaska

četvrtak, 29.01.2009.

REFERENdum dum

Evo si nekak mislim o moru. More, more...ide sim ide tam, pak se približi o more...Opjevaše ga svi odreda, pisahu o njem, svađaše se radi njega. Nego, maloprije smo mi pljoskičarke lepo rešile problem. Prvo smo si prebrojile krvna zrnca. Trajalo je to od doručka do ručka. Ondak smo zaključile kak smo sve fest mešane. Izgleda da su nam se preci fajn voleli fukat izvan svojih granica, bemti dobro da im pasoši nisu zgoreli. Pa ima tu svega i svačega, jedino nigdo nema mongolske krvi kak ja imam. No kaj, nije ni ovaj moj predak mislel tak dalek na fuk, al nikad ne znaš. Kad prejdeš jednu granicu, pa drugu, treća ti se više opće ne čini granica. Moreš sa zetovim pokazom preć. I onda smo mi brzo rešile to sa Slovencima i morem i svim ostalim. Pa i ja vas pitam drage moje komentatorice i komentatori kak bi vi rešili ovo s morem . Jel imate kakav predlog, mišljenje il čekate ko tuke proljeće. Onda?

- 15:57 - Komentari (50) - Isprintaj - #