skaska

nedjelja, 11.01.2009.

KOMBINACIJE

Na kiosku Tiska, jedne potpuno neradne nedjelje
ja: molim vas jen večernjak...
ona: oćete i kavu...?
ja: kaj kuhate...?
ona: još ne al tko zna. nego kupite večernji s kavom i to vam je komplet u akciji.
ja: ja bi zaprav trebala kiselu vodu, imam žgaravicu od jučer.
ona: je onda ak kupite večernji i jutarnji dobite kavu i kiselu, a ak zemete i 24....čekajte (čita s nekog papira)...nisam sigurna jel dobite kisele krastavce il kaugume. dajte pričekajte da nazovem...
ja: ma dajte mi sam taj večernji...a s kojim novinama idu higijenski ulošci, imate tu kombinaciju?
ona: kaj ste vi suseda zahtjevna. mislim kaj bu tek bilo kad dobimo cvijeće. ono vele iz centra da bute s novinama mogli dobiti recimo ljubičice.
ja: mogla bum i boju birat ziher.
ona: ziher, po vašoj mjeri, mislim ukusu.
ja: je kad smo kod mjera, jel imate možda štaub šećera?
ona: našlo bu se, kak da ne...čekte malo, za to se moram malo sagnut, bemti ove silne gajbe pive i mleka. I kome je palo na pamet krumpir ispod stripova metnut, fakat bemu. Dobro je da je sused Kiso maloprije kupil onu gajbu jogurta tak da ipak mogu malo gibat. Kaj će mu gajba jogurta u nedjelju bokte

- 22:47 - Komentari (27) - Isprintaj - #