skaska

petak, 26.12.2008.

AUkcija

Znala sam da bu sve zišlo na dobro. Sve ove dane bila sam napeta, al sad kad sam doznala da su Scarlletini šmrklji na AUkciji prodani za 3.700 eura mislim da je ta napetost bila sasvim pozitivna, sasvim okej stvar. Planet se, dakle, još uvijek drži svoje osi.
I još nekaj:
a) ne sviđa mi se bozanić i to kaj je govoril kad je imal priliku govoriti (zapravo ništ mi se dosad nije dojmilo kaj je govoril. nekak mi se čini kaj da mu to drugi pišu ili kaj da govori kroz neku metalnu barijeru ili tampon)
b) ne sviđa mi se ni novi papa. grdo gleda, ima stisnuta usta. il je škrt il tu nekaj ne štima. tak mi barem iskustvo veli. i to kaj priča je onak, hebate, sve formalno. sve to skup mi se ne sviđa i bila sam nekak zadovoljnija s njiovim prethodnicama. šteta, a vreme je idealno kaj bi rekli stari i mi bi svi šteli nekaj fajn okej od njih čuti, ne?
c) ne sviđa mi se otkad je vincek prodal vinceka ni makovnjača tam. poskupili su i istovremeno počeli štedit na fili. nije više sočna, a i grožđice kaj da su dijamanti, bemti. u celoj štruci pronašla sam dve!!!
d) sviđaju mi se darovi kaj sam dobila pod borek kaj smo ove godine okitili filigranskim kuglicama. te je kuglice moja prateta čiji je muž potonul skup s titanicom poklonila mojoj prabaki i onda je to dospelo kod mene. na badnjak obično vadim srebrni beštek, al ove godine ga nisam stigla zglancati
e) sviđa mi se David Delmer (i vama će se svidjeti kad ga upoznate, garant)

- 19:11 - Komentari (24) - Isprintaj - #