skaska

četvrtak, 11.12.2008.

KRIVA SAM

Veli danas ženska u billi da je skoro pala na rit kad je čula da budu delali i nedjeljom do dvadeset. Njena kolegica broj jedan je rekla da bi bilo dobro da se udruže sve blagajnice i isti dan daju otkaz. Kolegica broj tri je rekla da bi bilo u redu da im se plati i za odvojen život (valjda od obitelji). Ja sam pak rekla da kaj hoćeju da su još i dobro prošle jer da sam čula da buju u mercatoru delali do 24, a konzumovke ionak delaju do devet navečer nedjeljom sve nedjelje v godini. Teta kaj je kupovala iza mojih leđa prišapnula mi je da ko im je kriv kad nisu štele iti dalje v školu i učiti. He he he. Je pa da. Zaprav kad malo bolje razmislim svak si je kriv za ono kaj ima, a ja imam kaktus koji samo kaj se ne rascveta. Kaj kaj je već prošlo tolko let??!!

- 16:18 - Komentari (25) - Isprintaj - #