skaska

srijeda, 12.11.2008.

NJUDIL

zadnjih sam dana dobila dodatni posel. kaj je bilo. evo na ovo. nazval me je v pol noći prije neki dan ministar grlića maternice milinovac i veli on meni: čuj, reko šugar da nema love, kriza kuca pa salamander okupio vijeće smradaca da mu vele kaj im je delat da ne zahebu božić i blagdane. onda mi je on rekel da mu je rekel kak je to jako lepo da se brine za narod, na što mu se ovaj nasmijo u obas upala obraza: kaj ti je milinka, pa to ne delam za narod, to delam za nas, jebate. teško da bi se više narod mogel napojit i naranit, pa onda barem neka nama drobčine naviknute na luksuze ostanu neušokirane. elem, sastalo se vijeće smradaca i odlučiše angažirati sve moguće snage i upregnuti dodatne napore kako bi što više od istog tog naroda utržili na nivojima raznih kazni, počevši od prometnih do pušačkih. i tako mene nazva ministar i veli: skaska, ti si žena za sva vremena, tiš bit vođa udarničke trojke i kažnjavat pušače. naravski, za proviziju nis trebala ni pitat. osim kaj bum dobila u kunama dobila bum i nekaj šverca cigaretlina. s obziroma da uvidjeh da su u frci čak sam i birala pa sam naručila od filtera 57 do onih uskih kaj imaju po sebi bugenvilije. i tak. već tjedan dana delam štih probe i kažnjavam. danas sem bila u jednom velkom kazalištu i opalila ložaču i čistačici kazne. svaki bu moral platit 15 somova kunića zato kaj je dimil ispred kazališta uz bršljan. ravnateljica je isto dimila, al je potegla, zna se, vezu pak su mi rekli da je pustim. ja sam im rekla da tak ne bu išlo, jer da sam ja jedna poštena ženska i ak je zakon da mora bit zakon kaj i kazna za sve, al jebiga. onda sam si rekla: idemo dalje. dalje do gradske knjižnice. neš ti meni kadit mater ti protuzakonitu. ostali bez 15 somova knjižničar iz odjela nabave i teta iz računovodstva. veli ona meni: nemojte, samohrana sam majka troje djece. i kaj kaj. em se sama hrani em sama puši. nemere. i tak sam delala dok je pala noć, a onda kad sam mislila da je šlus vidim žensku ispred mog minimarketa kak se oglušuje i opušuje na zakon i fumari ispred minimarketa. veli ona meni: nemoj skaska, susede smo. neš milosti. velim ja njoj da ću joj progledat kroz žute prste jedino ak mi svako jutro v kasl ubaci dvajst deka kuhanog špeka. na početku si je premišljala, al kad je skužila da joj je to ipak povoljnije od kešovine stvar je bila riješena. na i tak. sutra bum obilazila interliber. da vas vidim pušači!

- 21:04 - Komentari (37) - Isprintaj - #