skaska

ponedjeljak, 03.11.2008.

OBAMA ILI MEKENJO

idem ja danas na jedno mesto di se čeka u redu, a nije zahod. i slušam naslonjena na guzu bankomata kak škvadra vadi lovu i svaki čas ide on brrrrrrrrnrdongdong u slučaju da negdo digne manju lovu ili brrrrrrrrrrnrdongdongupshalala u slučaju da se diže malo veći iznos. i sve tako imam osjećaj kao da mi negdo skida kamenac nikotinski s kljova, kad dva stričeka ispred mene započeše debatu o američkoj predsjedničkoj kampanji. prvi je počel kak sumnja da bu mekenjo pobjedil. Nakon toga je netko izvadil manju svotu iz bankomata. Onda je drugi rekel da se boji da bu pobjedil obama, al da to ni dobro. Dakle oko pobjednika su se složili ali. Zakaj ni dobro pital ga je prvi. Zato kaj je obama četnik i jaosiganama ak pobjedi. Tu je uletil negdo dižući jako velku svotu i onaj brrrrrrngdongdongupshalala se pretvorio u upsalahahauspalahaha, pomislih da bu se bankomat raspuknul. a kaj je onda mekejn ustaša, zapital je drugog ovaj prvi. Onda mi je na leđa pokucal sused i zval me na kavu. izišla sam iz jednoreda pomislivši kak je ionak bolje da se vratim kad se stvar raščisti.

- 20:21 - Komentari (43) - Isprintaj - #