skaska

utorak, 28.10.2008.

DVIJE FUFE

Oglasio don kako ima novu knjigu i kako će je promovirati. Naravno, među komentarima na njegovom blogu zapitalo se već dosta njih hoće li mu na promociji biti i celzijuska. No, šalu na domaću, jedan komentar na njegovom blogu sjeo mi je danas baš onako. Naime, Turimtikitu se osvrnula na naslov knjige koji je sve samo ne miroljubiv: hrvanje sa svijetom. Dobro sad, moglo se sve to skupa nazvati i još "borbenije", u igri su mogli biti puškomitraljezi, bacači plamena, uziji, guziji i slično. No, ono kaj ostaje ko talog kavice jest NASILJE. I mogu vam reći, dragi moji vjerni pratitelji, da od jutra razmišljam o tome kako bi se to Vijeće za nacionalnu sigurnost trebalo sastati i iz razloga koji nam pomalo, a sve će nažalost više, dolaziti do ušiju, očiju...MLADI I NASILJE. Što se to dogodilo klincima koji su se njihali u kolijevkama ili još bili neplanirani dok je kod nas bilo normalno vidjeti vojnike na svakom ćošku. Dok je zemlja gorjela i dok je u tijeku bilo isplivavanje najsmrdljivijih riba, malih ljudskih otpadaka koji su pod alibijem rata iskazivali dokle ljudsko biće može pasti. Što se dogodilo malom petnaestogodišnjem Marku da iscipelari školskog kolegu iz totalno beznačajnog razloga? I curama iz šestog a da dođu na ideju jedne "krasne masovne tučnjave"? Hoće li Vlatka s istim žarom dolaziti u školu nakon što su se neki dečki, dok se vraćala iz škole, sjetili da nad njom naprave redaljku vritnjaka? Ili zašto je Ivo iz sedmog be radi najave kontrolnog rekao svom frendu Saši o profačici da "joj jebe majku u pičku" u vremenima kad se još raspravlja koja će seksualna vrsta odgoja ući u škole? I sve ovo što navedoh istina je prava, ništ nisam izmislila, iz prve ruke, prvih ušiju. Što se to događa s klincima? Čudi li nas? Dok su nas vođe ufurale u izvanrednu situaciju straha, strepnje i tjeskobe povedeni teškim likvidacijama u centru grada, zapravo već dugo, baš dugo živimo u takvom stanju. NAROD JE PREVAREN i TJESKOBAN. Djeca traže oslonac, a rijetko ga nalaze. SVI SU PREVARENI i nemaju toleranciju. Većina profesora, čast iznimkama i svaka im čast, NE ZNA SE nositi. Roditelji se ne znaju ili ne žele nositi, a iz klinaca izlazi ono što je u njih ušlo. Zli duhovi sadašnjosti, dragi moji. Nisu teške riječi jedne obične domaćice, ali tako je. Sve što smo sijali sad bumo želi htjeli to il ne htjeli. I zato don Mirko nije baš u redu kad vam djeca dojdu u nedjelju u crkvu, nažalost iz pragmatičnog razloga, potjerani roditeljima koji čekaju formalnost prve svete pričesti i firme, nije u redu bez obzira iz kojeg su razloga došli jer su tu, da na njih vičete, a da vaša propovijed izgleda kao izvještaj s burze s naglaskom na: sve propada, pa je i burza propala. Kaj je to? Imamo li snage prevladati zasluženo nasilje, jer zasluženo je? U vrijeme dok je stvarana ova lijepa naša koja je sad njihova,a domalo će biti i njihova od njihove, dečki su sa srcem ginuli dok su se barabe bogatile. Baš mi vrag ni dal mira pa sam išla pogledavati koje su firme osnivane u vrijeme dok su dečki prolijevali krv. I kome je to bil biznis na pameti u to vrijeme. Baš sam išla malo izlistavati krvna zrnca i snašlo me ono što sam i predmnijevala. Hebga, nije predrasuda.
Žalosna sam iako me optimizam ne napušta. Naprosto mu ne želim otvoriti izlazna vrata. Vjerujem u čovjeka. Jer nije planiran da se na taj način gubi. Jer je zamišljen krasno i jer se ostvaruje svaki dan, tiho, samozatajno, bez velikih riječi. I ne hrva se sa svijetom, već sa samim sobom kako ne bi pokleknuo svakodnevnim izazovima koji su tu baš da učvrste njegov pravi put.
E hebga, kad se don promovira ja propovijedam. I zato molim Blaženu Djevicu Mariju i Sve Svete uključujući i uredništvo naslovnice blogahaer da mi skinu s one stvari one dvije fufe koje mi se pojavljuju i titraju svaki puta kad otvorim blog.hr

upadajte 1:
PREVENCIJA NASILJA U MOM KVARTU
Nakon pet kladionica i jedne kockarnice u krugu 60 metara, banka prekoputa s nedjelje na ponedjeljak zamenila stara vrata novim. izgledaju moćno. na licima kvartovčana čita se olakšanje

- 12:34 - Komentari (43) - Isprintaj - #