skaska

ponedjeljak, 22.09.2008.

TI MENI JA TEBI

Danas sam naletila na svoju malu susedicu. Vidim ja, ženska sva izvan sebe, podočnjaci do poda, izbezumljen pogled, frizurica na nuli. Pitam je da kaj joj je. Zakaj ne uživa u mladosti i životu, kaj kaj, jel je muči ljubav. Čemu tolko tuge u ovoj maloj zemlji za veliku (k)radost. Meni je teško biti prosta, pak bum va otprilike prenesla kaj mi je rekla susedica:
Nek idu u pizdu materinu. Već tri godine ne da se kajem već bih si odrala kožu kaj nisam mameka slušala i upisala frizersku pa ko ih šiša. Nego ja novinarstvo, pas mu mater. I sad od sveg tog bolonjeza i od sveg znoja, muke i love ispada da ja kaj su mi ostala tri ispita pušim, za razliku od onih kaj se vlečeju po faksu deset let il plate i još dobiju kasaskonto tri u jedan. Al kaj je najvažnije ni posle tri leta opće mi nije jasno kaj sam upisala i kaj sam opće tam naučila i od koga, bemti teta. Mislim, sori teta, evo jučer sam si mislila ovak: a kaj ak su i profači na faksovima kupovali nekad diplome, pak nam sad ti isti predaju, ne? Mislim, nemam više opće povjerenja, a kad se to zgubi kaj se ima, ne teta? O pizdunskim postupcima onih koji bi nas trebali učiti da smo kak se šika i da i ne govorim, teta. Pa rekla sam vam kak nas je onaj profi pozval da idemo s njim v muzej v ponedjeljak. Ak profa ne zna da muzeji ponedjeljkom ne delaju onda ja ne znam kaj da pričam. No, danas mi je pukel film totalka kad sam jednog onak na hodniku pred brdom supatnika pitala da se dogovorim za konzultacije. Ono tip je doslovno popizdil i počel vikat da jel ja vidim kaj se događa, da jesam li ja gledala kak hapse profesore, da ga ja hoću inkriminirat, jebemti. Mislim kaj, ak mu je savjest čista zakaj se nervira, ne? Mislim, od mene nema straha. Ja još staroj ni grincek na placu nisam kupila. Uostalom, znate i sami suseda da je stari glavni ekonom. A znate Cucu, onu tam kaj živi u onoj kući na kojoj je grafit "nemoj nikad jesti žuti snijeg". Je, da, pa ta Cuca ima kolegicu kaj je dala tri ispita na hrastu. Mislim, stol je bil od hrasta, ona na njemu, a on na njoj. Dala je picu za tricu. I kaj joj pa moreju. I još manje njemu.
I tak bi ja još slušala susedicu da nas skoro pa doslovno nije pomel šleper od knzma kaj je jajca dostavil u naš mali market "Radimo" d.o.o.
Na putu doma setila sam se kaj mi je nekidan rekel mesar Ćufta, a rekel je prav za prav istinu pravu. Jer ovo je samo kap u konjskoj rakiji. Kaj je s onim spikama tipa ja tebi ti meni. Ak po tom principu delaju uv(r)aženi akademici kaj ne bi i druga čeljad. A tu je teško nekaj napraviti. Tu smo pak vriti, ak rit opće još moremo pogoditi.

- 17:49 - Komentari (36) - Isprintaj - #