skaska

ponedjeljak, 08.09.2008.

PROSIM LEPO

Gledala sam prekjučer na Zrinjevcu kak se okupljalo poveće društvo. Većinom cure s malim bebama na rukama ili kolicima. Bila su tu i dva muža, no u prvi čas nis skapirala o čemu je riječ a riječ je o tom da su svi oni išli na šihtu po špici: znate ono: daj kunu, daj dve, mrš u pičku materinu (u slučaju negativnog odgovora). I prije sam slutila da je to nekak organizirano i uvek mi bilo žal te jadne dečice koju te mlade majčice navlače ko lutkice. Posebno kad je zima. No, dobro ajd sad je još toplo i škvadra s dobrom organizacijom nabere lovu. Samo, meni se ipak čini da su ona dva muža igrala ulogu makroa i da su im valjda za neki smještaj i koricu kruha uzimali pol ak ne i više od "zarade". Kaj ja znam, murjake vidim sam na telki. Al ono kaj me podsjetilo na taj prekjučerašnji prizor je današnje kuckanje na vrata mi prozora s pitanjem:
- Gospođo, bi mi posudili dvadesetisedam i pol kuna. Treba mi za lijek! - ženska je zgledala čist pristojno, a onak i odoka i u boljem zdravstvenom stanju od mene danaska.
- Kaj ste rekli? - pitala sam kak bi si zela malo vremena da prožvačem njenu molbu. Onak fakat me je shebala s te pola kune. Sjetih se onda suseda Dude kaj veli da one kaj traže prek pet kuna za hranu obavezno pokuša odvuć u dućan da na licu mjesta vide kak njupaju sendvič. Ak već investira da zna za kaj. Osobno mislim da svaki onaj koji pruži ruku prosit zaslužuje da mu se šibne nekaj v nju. Za to imam tri argumenta o kojima sad ne bih, ali više manje sva su tri ljudski tužna da tužnija nemreju biti.
- Cugate vi, strina, ha?
- Kaj bi, ne? - kaj da sam ju pitala jel postavlja bombe u avione.
- No, dobro onda. Idemo skup v apoteku - zdigla sam rit i ufatila staru za ruku i crta apoteka. Celo se vreme štela otkvačit od mene, štipala me, odguravala, počela mi plazit jezik sveudilj podrigivajući na jutarnji pelinkovac.
- Jebati pas mater! Da si mi rekla da je za cugu kvit. Dala bi ti tri desetače i gotovs. Samo dragi Božek zna zakaj, al bi ti dala, al kaj mrzim laž, kaj mrzim laž!!!
V levom žepu babi su zvockale flašice od malih unučića. Moglo bi se reći da mi lažljivica nije spizdila jutarnji raspored i usporila me za deset minuta da je prava bakica. Prosim lepo.


upadajte:
volim zbrajat. ovce ak nemrem zaspat. novce kad sam budna. a najvolim zbrajat vas. kao što možete vidjeti "fali soma". dobro, to bi Franc najbolše napravil, i ne sam soma, on bi ziher nahvalil i štuku, al u ovom slučaju najte me svatiti doslovno, neg' onaj ili ona gdo mi zapiči ulet na 100 000 somova dobiva dar. naravski, ja to ne bum ziher primetila, pa me vi na to morate podsetiti. prosim lepo 2

- 16:35 - Komentari (48) - Isprintaj - #