skaska

utorak, 01.07.2008.

POZIV

Je vruće je. Nekak je to i normalno kad je ljeto. Meni je već tradicionalno po ljeti vruće, a po zimi hladno. Ipak, uz klima uređaje iz second hand shopa još mi je toplije. Evo, suseda si je metla jednu takvu brujalicu i nutra joj je hladno, a ja se kad prolazim uz njen ulaz mam ušvicam. Tak da u globalu mislim da je fakat globalno zatoplilo uprav i radi tih klima protiv kojih sam jako jer me podsjećaju odmah na legionarsku bolest i općenito na bolest. Po meni treba dostojanstveno durati i zimu i ljeto, ter se veseliti prijelaznim prekrasnim dobima kao što su preostala dva (proljeće i jesen). Dakle, drage Zagrepčanke i dragi Zagrepčani!
Kak smo već ustvrdili, vruće je. Al to ne znači da morate bit ušvicani u pol osam u busu, tramvaju il na bilo kojem drugom mjestu gdje vas bilo tko more šnjofati. Vruće je al to ne znači da je lepo da hodate usred grada u potkošuljama iz koje vire trbušine dok vam se šumostriborovske dlačurde špiče po kvartu. Da ne govorim o kratkim hlačama u kojima izlazite vi stariji od osamdeset. Ni vi ženske iznad sedamdeset ne izgledate zamamno u tankim bretelicama dok vam se žlundre na rukama talasaju zagrebačkim zrakom. Dobro sad ove mlađe puce i dečki. Nekak se i more podnesti koji goli pupak ili tangicama orobljeni šupak. Ipak, da se mene pita pristojnosti mora biti ak nije na vidiku plaža il kakva šoderica. Pa ugledajte se u mugabea. Kod njega su temperature puno više a frik je ili u odijelu ili u tuniki s dugim rukavima. I obvladao je i vrućinom i većinom. Dura skoro pa bu trideset let. Kaj mu pak moreju. Ono mislim, meni je lepše, ak sam već poslušala svog gradonačelnika da ugrobarim auto u kvartu i idem javnim gradskim, da me v tramvaju ne dotikavlje ušvicana koža sugrađanki i sugrađana. To more biti puno dostojanstvenije. Šulja o šulja, pamuk o pamuk. Evo, zutra opet idem v tramvaj i znam kak bum opet sanjala jedan te isti prizor: iznad mene gola ruka kaj se drži za štangu, a ispod ruke kronika iz narnije. Pa kaj je tak teško poskupst si dlake ječma mu afganistanskog?! Kaj je tak skupo preć se sa sapunom pa makar ga napravili od pokojne prabake?!
Elem đelem, sve mi je ovo prvo uvod da vas pozovem tam di bu ziher ušvicana atmosfera, al ženske kaj bu tam ušvicane ne bu bile, jer čuh da bu se skroz razgolitile kak se šika po leti uz kakav ribnjak. Dakle, ak volite rupe i ostali ste u zagrebu, najte propustiti 4. srpnja gole blogerice koje će čitati svoje priče odjevene svojom nepomućenom maštom. Dakle dakle: 4. srpnja u osam sati u Purgeraju na Ribnjaku. Morete otijti i do bloga knjiškog moljca provjeriti jel se ja to šalim il kao i uvijek govorim istinu i samo istinu.
Dakle, dakle, dakle: 4. srpnja iliti 4.7. u osam vur navečer u Purgeraju na Ribnjaku. Lepo se operite i zašvasajte s dezićima, ak imate žlundre skrijte ih pod mugabe tunike, a ak vam pimpeki vise što zbog vrućine a što zbog godina, najte oblačiti vruće hlačice jer to vas ništ ne bu razhladilo, a nas sve ostalo bu rastužilo. Ja bum došla bez grudnjaka.

- 00:15 - Komentari (30) - Isprintaj - #