skaska

petak, 22.02.2008.

ISTJERIVAČI PRAVDE

Hajd sad malo kao da se nije ništa ovih dana dogodilo da prozborimo malo o onome kaj se stalno događa. Zvrcne danas mene jedna moja ženska koja se hvali da ima recept za neke fenomenalne njoke, al ih ja još nis probala. a kad ću ne zna se. Ima ženska nekih velkih problema i završila je kod fiškala. Pet minuta instrukcija petsto kuna. Jebote, to bijaše zvjezdana minutaža Linde Evangeliste dok se nije prepustila tijeku povijesti. Pitam ja nju jel uzela račun. Veli ona meni da nije bez obzira na moje instrukcije kak nek traži račun i šlus. Ja popizdim, a ona me pokušava umiriti kak me je ipak poslušala i tražila račun, al je frik rekel da mu nema nečeg kaj ja znam, ženske kaj mu piše račune il kompjutora, više se ne seća, bila je sva izvan sebe kolko joj je zapičil.
Ja to ne kužim. Na braniku pravne države i ne pada im na pamet uručiti stranki račun bez traženja stranke ili im na pamet padaju svakojake pizdarije da i ak im stranka to traži, kaj je slučaj rijedak ko i izmet naših penzića, ne uruče ćitabu. Uostalom, ovak te već na početku, s plaćanjem na crno, vučeju v rupu grijeha i kao da si delaju alibi za svoja sranja.
Mogu pregrist platit kakvom majstoru za sitni popravak nekaj ipak malo krupnijega bez papira, makar mi je sila srat kad to moram delat, jer bi se fakat trebali pomalo riješavati navike muljaže države pa jošte ak je i "naša". Al mesto da ta grda navika iščezava meni se čini da, dapače, eskalira do prestrašnih razmjera.
Nego, ajd da vidim kak to vi delate. Jel pitate fiškala za račun. Jer čkomite ko pičke kad vam opali za list nepismenog papira lovu za koju tjedan dana rintate. Imate li uopće dobrih iskustava sa stričekima i tetama kaj su nastanile najbolje stančuge u gradu kako bi ha ha pomagale ljudima iščerati pravdu? I jel negdo naišel na pismenog odvjetnika? Recite, recite...Takvom bum išla pa makar spušila sve parnice na ovijem prostorima. Ono kaj me već sad uzbuđuje to je rezolutno razlikovanje mekog i tvrdog ć i č u rukama istjerivača pravde, makar kak Kherum veli: tvrdo je tvrdo ma štogod mi o tome pritjali.

- 00:10 - Komentari (39) - Isprintaj - #