skaska

subota, 26.01.2008.

RAKIJE AMO

Baš sam nešto kolutala po frižideru misleć što ću sutra smućkat. Slano sam isplanirala, al oko slatkog malo dvojim. U toj namjeri shvatih kako rok trajanja slatkog vrhnja kojeg bum tukla da postane šlag izlazi na dan kad imam sud. Zanimljiv i predviđam jednostavan pravni zakurac kao što je jednostavan recept koji vam podastirem. Riječ je o malo modificiranoj slastici koju sam si znala priušitit kod Lazića, slastičarnice koja više nije tam, jer ju je zamijenila druga a nalazila se kod Čarlija i prek put Bobana u kojem su se nekad jele fine ribice, a do njega kupoval med u Pčelarskoj centrali kaj nikad ne bum prežalila. Recept se zove RAKIJE AMO što će reći da uz slatko vrhnje nad kojim vršim nasilje u mikseti, te ga tučem do iznemoglosti, cukora i rakije postoji i treći član ove male gastro fuzije, a to su višnje. Zadnjih godina poberem svoje višnje iz vrta, napravim dvije il tri bogate štrudlice, malo ih zamrznem, a sve ostalo hitim v rakiju i šećer, pa na sunce mu molovano. Sve to prigusti i zmeša se kad je već jesensko doba i otad ja delam ovo tu i tamo. Slastica je dobila ime po nekim interaktivnim vezama među sastojcima. Pa tako moje višnje vape i sikću: rakije amo. I ostali sastojci ponešto blebeću, al ovo mi se činilo dosta dobrim nazivom i to je to.
RAKIJE AMO (recept)

Zemete pol litre slatkog vrhnja od Dukata i nikojeg drugog jer sve ostalo ne donosi ni približno taj okus. Onda zemete četri lepe zdjelice, može na stalku, a može i bez stalka. Sa stalkom izgleda hoh. Na dnu zdjelica hitite najmanje po deset višanja iz rakije i još ih zalijete s tim sokom punim rakije. Posle stučete slatko vrhnje na tvrdo i onda u njega lupite pol deci istog onog soka u kojem su se višnje pažmale. Još malo miksate dok vam šlag ne bu ravnomjerno roskast, ljubičast ili ružičast, kak vam drago. Onda rasporedite šlag na te četiri posude, a na vrh metnete dvije, tri višnje usuho. Sad, vi morete još metnuti koje pizdarije tipa holipa i sličnog. To je varijanta za najdraže goste. Iz istog materijala morete to metnuti i u osam posudica, al velim, ovo kaj sam ja vama napisala to je onak da se malo ubiješ i uživaš uz intimne susrete s najdražima.

O rakiji: domaća rakija hvaljen je prehrambeni proizvod. ima jedna tužna priča o njoj koja je i mene dotakla s obzirom da sam trebala tom čovjeku biti u rodu. naime, negdje u tijeku rata, negdje u Bosni, našla se četiri mladića. nijedan nije imo više od dvajst. bauljali oni tako da ne ulazimo u organizaciju svega toga i naišli na neku vodu da ne ulazimo gdje i kako. popili oni svi odreda vode. poslije toga popiše njih trojica i rakiju koju je jedan ponio od kuće. četvrti nije pio rakiju i naglo mu pozlilo. prebačen je helićem do bolnice i nakon dva dana umro u mukama. voda ona bijaše otrovana, provjeriše kasnije znalci i da je pio rakiju bio bi živ kao i ona trojica i postao bi mi rođak. ne pitajte kako, gdje, što, zašto, al ovo je istinita priča. Dobar tek.

- 22:28 - Komentari (33) - Isprintaj - #