< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

o svemu i svačemu.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ovo morate obavezno pogledat:

virusovska35
Iskreni
Umorno oko
Lady Di
Maja<
Dro
Tina
.::Majek::.
Jove oli ti ga Ivana


Ima ih još........

O meni

Pa za početak ja sam Ana. Rođena sam 18. dana, u osmom mjesecu 1991 god.
Živim u Kaštel Sućurcu - MAŠOGRADU smijehsmijeh (pokraj splita)
Imam sve karakteristike istinskog i iskrenog lava.smijehsmijeh.
Volim: samu sebe ( baš san umišljena smijehnaughty ), svoje prijatelje, bubnjeve, zabavne, otvorene ljude.....Svoje kućne ljubimce, te rock/metal glazbu....
Ne volim: arogantne, prgave, umišljene, napuvane, lažljive ljude...cajke, prat suđe..smijehsmijeh... ogovaranje iza leđa....


Love Icons



image hosting file hosted images

i

Friendster Layouts hosted images



free image hosting hosted images



image hosting for myspace hosted images

i

Love Icons



Love Black & White Tongue Kisses Icons



Try Love, Not Drugs Icons



Celebrities Female Images

utorak, 29.04.2008.

PA EVO MEEEEEEEEEE

Oy pipl.......Ala sheme stari moj....nisan pisala jerbo nisan jemala vrimena, a ka ono brale sad se zvijezda vratila zubonaughty


E pa brale ka ono OPET SMO PRVEEEEEEEEEEE !!!!!!!
Ma 27.04. bija Kup Sv. Florijana i prve smo.
Al amo redosljedon....Prvo je mojoj bubavi ( gogy ) bija ročkas 23. pa ka ono.....GOGE SRETAN ROKAS sad JAVNO !!!!finozubozubo
E pa ka ono u subotu 26. je bila fešta u domu......jej
Bila je prava shema....

Ev ja i moja ljubav ( anty)

Image Hosted by ImageShack.us


E stvarno je bilo prva liga, bilo je loooodilooo brale.....

Image Hosted by ImageShack.us


.to se nemore rićima opisat, pa san se posli otišla zajebafrkavat sa ekipon i na bday party thumbupsmokinpartynjamifinosretanrolleyesnaughtykiss


E gospe moja, tribalo se ujutro i dignit, al meni nije bija problem jerbo uopće nisan spavala.....headbangblablamadpuknucu

AL sve je to shema.....E pa ka ono......došlo je vrime da i mi odemo na teren.....ala greške....kolino mi je pucalo imala san osječaj da će mi časica od kolina izletit vanka, al nije zahvaljujuči Draganinom stezniku....Drage fala kisssmijeh

E pa ka šta rekoh prveeee smooooooooooooo

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEsmijehsmijehsmijehnutnutnaughtynaughty

Image Hosted by ImageShack.us


E da ne zaboravim čestita curama iz Sv. Nedelje na osvojenon 2. mistu...Svaka čast cure samo tako nastavite.....mahzubonaughty

Image Hosted by ImageShack.us


-----------------------------------------------------


E kad je sve to lipo zgotovilo, pošla san sa ekipon na koficu, ono čakule i te lludosti....ono klasika kul djece smijehsmijehsmijeh
Klara ljubeeeeeeeeeeee, nećemo je još tuć........hahahahasmijehsmijehsmijeh........nemoj se nervat bezveze..............



E i sad VELIKOOOOOOOOO FINALEEEEEEEEEEE.....
Jučerašnji prosvjedi.............e brale to je bilo prva liga..............
Ma mislin ko će se prvi dignit u mom raztredu i školi ako neću JAsmijehsmijeh....
Skoro san spušila ukor......al niej u tome bit.......
Stvarno je bilo prvaaaaaaaaaaaa liga ljudi moji.........eeeeeeeeeee
stvarnoooooooooooooooo.....ja i ekipa smo bili na TV dalmaciji, TV jadranu, HTV, NOVOJ, Jutarnjem listu mi je BOSSA car na naslovnici, ja san se okrenila vidiš mi samo kosu smijehsmijehsmijeh
I bili smo na RADIo splitu, RAdio dalmacija


A ovo je dio ekipe, kad smo prolazili kroz GET ( četvrt u splitu) .......

Image Hosted by ImageShack.us



Eto brale to bi bilo tooooooo........Ajd čujemo se pipli moji, ostanite mi lipi zdravi, popularni, ko nije ko ga jeb.....khkh....mislin šiša smijehsmijehsmijehsmijeh


Ajd čujemo secerekcerekkisskissmahmahwavewavesmijehsmijehsmijeh

- 16:55 - Oh, How I Wish . . . (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.