< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

o svemu i svačemu.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ovo morate obavezno pogledat:

virusovska35
Iskreni
Umorno oko
Lady Di
Maja<
Dro
Tina
.::Majek::.
Jove oli ti ga Ivana


Ima ih još........

O meni

Pa za početak ja sam Ana. Rođena sam 18. dana, u osmom mjesecu 1991 god.
Živim u Kaštel Sućurcu - MAŠOGRADU smijehsmijeh (pokraj splita)
Imam sve karakteristike istinskog i iskrenog lava.smijehsmijeh.
Volim: samu sebe ( baš san umišljena smijehnaughty ), svoje prijatelje, bubnjeve, zabavne, otvorene ljude.....Svoje kućne ljubimce, te rock/metal glazbu....
Ne volim: arogantne, prgave, umišljene, napuvane, lažljive ljude...cajke, prat suđe..smijehsmijeh... ogovaranje iza leđa....


Love Icons



image hosting file hosted images

i

Friendster Layouts hosted images



free image hosting hosted images



image hosting for myspace hosted images

i

Love Icons



Love Black & White Tongue Kisses Icons



Try Love, Not Drugs Icons



Celebrities Female Images

nedjelja, 04.11.2007.

a loooodilo brale evo meeeeeee

A ka ono brale.............sila san za komp i "uvatila" vrimena nešto napisat ka ono......
E pa sve je HEBANICA na kvadrat.......sritna san za popi......poluditbeljfinozubo
Ove dan se skoro ne mičen iz Rive ( kafić, na rivi, kako sarkastično, al jbg)
Ja, Anty, Jenny i ekipa ubijamo dane.........
E da, danas smo išli brat masline ( ALA BRALE GREŠKE)
Prvo je mene i Nellu auto-ekipa odhebala u startu, tako da smo po puta išle na nogeheadbang....
Onda nas je na putu spriječila dogga ( hahah....)(ja se nadam da se vlasnik raspoznaje)mahfinosmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

onda je tribalo privalit malo veći put
Image Hosted by ImageShack.us

prvih pola sata san se mazila s goggyem....zvanom bela ( od lovaca...)
Image Hosted by ImageShack.us

A ka ono bija bi red i da ja šta uberennaughtyfinosmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

E nakon berbe....triba ubit oko...........ja san našla najlakši način za to
Image Hosted by ImageShack.us

onda smo se ja i kety.zahebavale s fotićem
Image Hosted by ImageShack.us

E ode san s burazom i osobom koja se naziva mojoj majkom ( Šalim se ....JELE WE LOVE YOUcerek)
Image Hosted by ImageShack.us

E da i zaradila sam ozljedu
Image Hosted by ImageShack.us

E ond ame uvatila faza glupiranja
Image Hosted by ImageShack.us

Te nakon šopanja mesa...
Image Hosted by ImageShack.us

..uputili smo se nazad
Image Hosted by ImageShack.us

pa tuširanje i ostalo...pa na misu pa u Rivefinopartycereksmijeh
I ka ono to bi bilo to...
Kissy kissy

- 22:04 - Oh, How I Wish . . . (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.