< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

o svemu i svačemu.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ovo morate obavezno pogledat:

virusovska35
Iskreni
Umorno oko
Lady Di
Maja<
Dro
Tina
.::Majek::.
Jove oli ti ga Ivana


Ima ih još........

O meni

Pa za početak ja sam Ana. Rođena sam 18. dana, u osmom mjesecu 1991 god.
Živim u Kaštel Sućurcu - MAŠOGRADU smijehsmijeh (pokraj splita)
Imam sve karakteristike istinskog i iskrenog lava.smijehsmijeh.
Volim: samu sebe ( baš san umišljena smijehnaughty ), svoje prijatelje, bubnjeve, zabavne, otvorene ljude.....Svoje kućne ljubimce, te rock/metal glazbu....
Ne volim: arogantne, prgave, umišljene, napuvane, lažljive ljude...cajke, prat suđe..smijehsmijeh... ogovaranje iza leđa....


Love Icons



image hosting file hosted images

i

Friendster Layouts hosted images



free image hosting hosted images



image hosting for myspace hosted images

i

Love Icons



Love Black & White Tongue Kisses Icons



Try Love, Not Drugs Icons



Celebrities Female Images

petak, 31.08.2007.

Tragedija na kornatima !!!

Stvarno nemam riječi...............Neznam što reči.....Al u ovim trenutcima najbolje je mučati i ne govoriti ništa........

- 10:53 - Oh, How I Wish . . . (19) - Isprintaj - #

petak, 24.08.2007.

ka ono odlazak

E da ljudi moji....evo vako.....danas gren u Trbarjevo............idemo na natjecanje...............Ev ovo pišem jerbot ka ono...ma nea veze........Nastvak će sljedit kad se vratim....ajd zubothumbupwavemahpjeva

- 14:17 - Oh, How I Wish . . . (5) - Isprintaj - #

subota, 18.08.2007.

SRETAN MI ROĐENDAAAAAAAAAAAAAN !!!!! :)

Image Hosted by ImageShack.us

E pa ljudi moji prije točno 16 godina stara me iskipala na ovaj ludi svit.......u koji san se prilagodila fenomenalno...Lud svit, ludo dite.........hehesmijehnut
E pa ljudeki moji sretan mi ročkas..................E da juros kad sam se digla več me čekalo nekih 23 poruke....čestitke........hehehe.......
E al ročkas neću slavit jer je našoj Tonki danas pir.............E pa ću se i ovako i onako zabavit..Zato ću sutra ja se nadam proslavit svojih 16 godina debilizma, optimiznma i postojanja, smijanja, glupriranja itd..............nutnutsmijehsmijeh....
E ovako je izgledalo za moj prošli rođendan........al doslovno.......
Image Hosted by ImageShack.us

E ja se nadam.......da će tako bit i večeras i sutra.........hehe njamipartysmokin

- 13:43 - Oh, How I Wish . . . (23) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.08.2007.

e pa ljudi moji............

AL dobro.........e ovih se dana...fenomenalno zabavljam..........E prije dva dana išla s burazom i njegovima vanka.....e nasmijala sam se ko nikad do sad......( ma jesam hehehe).al dobro.....
Jučer ja i eppe ( sisterka) išle na more.......ponile kameru.....e bog te vidija šta smo sve izvodili.......sam moram isječ neke djelove pa ih stavim na blog.......Al dobro.Imam novi nadimak Angie.........Neman pojma zaš sam dobila taj nadimak.al me svi tak zovu.......E da ovu subotu ću napunit 16 god. HEHE.al neću ga slavit u subotu jer je Tonki pir....pa ono.....idemo partysmokinnjami.e pa dobro............Neda mi se tipkat...sad gibam na more....il ko zna di....Ajde bok.......

- 12:46 - Oh, How I Wish . . . (5) - Isprintaj - #

subota, 11.08.2007.

EVO MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!

Ah da šta san tila reč................Nean pojma...............Al danas san ka ono pari mi se Happy a neman pojma zašto.......( hehe moš mislit da neznan) al ka ono reč će mo NEZNAN ........smijeh
Sinoć sam tribala se nać sa svoim delikventima partysmokinnut........al šta se desi.............počne padat jebena kiša........rofl....ono ništa aj aj odgodili smo to za koji drugi dan.............Al dobro...........Sad imamo skoro svaki dan vježbe......ma daj ono....eeeeeeeeee.........mislim...al dobro........Nemogu ništa.......Tonćica ( čitaj Toni.........Tonćica ga zovemo od milja ..hehe..poludi...al jbg...TONĆICA smijeh....e nemoj me ubit..hehe) zva me da idem s njim na Drvenika.......al nemogu........rofl.....ma nema veze..on se ovih danas vrača..odnekle...neman pojma odakle al dobro......
Onda me zvala Nanna ( čit. IVana) da dođem u Omiš..ono ekipa........gajba...i tako to......ono.............al opet NEMOGU:::::::::::::burninmad
E da zvala me i Anela ( čit. samo ANELA hehehe smijeh) da dođem na Hvar..............al NEMOGU:.................puknucu....Neman vrimena.........starno ga nemam...............probit ću na nerve...................AAAAAAAAAAAAA..............ma aj aj dobro..........
E sad stvarno................moram nać malko vrimena i otić kod nekog............al neznam kod koga.........ma briga meeeeeeeeee..........eeeeeeeee..................otić ću kod...........OPET NEZNAM::::::::::::::::::
E da šta sad sam tila reć..................A da...............moram se skulirat..nesmim radit nikakve prekršaje tj......delikventske stvari.........jer sam na uvjetnoj...........Tj. u kazni sam....pa starci pustili malo..........ono...ka na uvjetnoj sam..............ma daaaaaaaj.............nesmin radit ništa.............hehe to oni misle...........al dobro........ono..........ova ženska mi doslovno skače po živcima, sere, laže, misli da je frajerica a ubiti je...........khkhkhkh...neželim reč-...........Ono niko živ je nemože smislit osim ona samu sebe i njene 3 debiluše........Al dobro.........mojih par budala ih oće sravnit sa zemljom...AL ništa od toga...jer se ženska svaki put usere..........al dobro........
::::::::::AL NIŠTA MI NEMOŽE OVAJ DAN POKVARIT:::::::
E sad pozdrav svima iz opičenog i uvik punog gluposti i debila; MAŠGRADA........................wave

- 10:51 - Oh, How I Wish . . . (16) - Isprintaj - #

srijeda, 08.08.2007.

JOSP MANDARIĆ - JOKO

Dobrovoljno vatrogasno društvo "Mladost" Kaštel Sućurac:

Sve one koji su ga poštivali i voljeli obavještavamo da je dana 08.08.2007 u svojoj 65. godini života nakon kratke i teške bolesti, tiho u Gospodinu preminuo naš dugogodišnji član
JOSP MANDARIĆ
JOKO
1942.-2007.
Image Hosted by ImageShack.us


Posljedni ispraćaj bit će dana 09.08.2007.godine (četvrtak) u 17 sati na mjesnom groblju "Gospe na Hladi" u Kaštel Sućurcu

Iskrena sućut obitelji, a posebno sinovima ;
Ante Mandarić - Tojo
Damir Mandarić - Dale

DVD, MLADOST, K.Sućurac

Počivao u miru Božjem !
Image Hosted by ImageShack.us



Sad mojim ričima; ...............Barba Joko...........legenda od čovika, čovik velikog srca, skroman a velikodušan, uvik spreman na šalu, pogotovo na njegov račun.......Ljudi i vatrogasci su izgubili velikog čovika, vrijednog hvale, velikog srca...čovika uvik spremnog na akciju.......Stvarno neznam što napisat osim riječi hvale.............Počivao u miru božjem.........I hvala ti za SVE !!! HVALA !!!

- 18:51 - Oh, How I Wish . . . (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.