Myspace Codes & Myspace Code
Myspace Codes
- Online Dating Site

Band Lahko Ćemo

23.06.2006., petak

Prvi nastup!!!!

Evo, da i mi napokon imamo prvi nastup(21.06.2006). pripremili smo par slikica i jedan mali clip (ŽENO, ŠTA TO NISI DUŽE SNIMALA!? VRAG ODNIO I TEBE I TVOJ DIGITALAC!!!! ;) ). Sviralo se od 21 do nekih 3-4... Eto, slike slijede:
Photobucket - Video and Image Hostingovo smo mauro i ja... karlo je tamo iza pa se ne vidi...

Photobucket - Video and Image HostingOvo sam ja... (no comment)

Photobucket - Video and Image Hosting ovo je grišpe, moj bratić koji u malo veselom raspoloženju pjeva Mišu...

Photobucket - Video and Image Hosting malo se izživljavam na bassu ;)

Photobucket - Video and Image Hosting evo ga naš stočar mauro koji je vodene kozice izgubio negdje po putu...

Photobucket - Video and Image Hosting "Ja nemam više... Razloga da živim.. Ja nemam više... Čemu da se divim..." Grišpe i ja u duetu. (btw. ja sam visok 180, on je blizu 2 metra, tako da, nisam nizak kako se činim na slici.

I Šećer na kraju! nekoliko sekundi Tonija Cetinskog i blago onom tko te ima... (u našoj izvedbi naravno...)

ALA HOMO ČA POPIT !!!party!!!


Myspace Graphics

- 15:38 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo ovo je blog od naseg benda.... koji se sastoji od 3 člana... tj. bubnjara, bassiste i gitariste-pjevača...
- dodatak: i bubnjeva, basa, gitare, pojačala, miksera, mikrofona i zvučnika, stalak i palica za bubnjeve



Myspace Graphics






Myspace Graphics


partysmokinheadbang

OVAKVA JE POSTAVA BANDA:
Ivan-gitara i vokal:party
Karlo-Bubnjevi:smokin
Mauro-Bass:headbang

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gitaristov blog

http://www.rhg.clan.co.sr - pogledajte forum jeeeea


Free Counter
Free Counter


JEBOTE KOLKO VAS IMA!!!!!