Myspace Codes & Myspace Code
Myspace Codes
- Online Dating Site

Band Lahko Ćemo

02.06.2006., petak

EEEEEEEe!!!!!!!!

e evo da i ja nesto napisem.... imam vodene kozice... hehehehhe
joooj lud sam nemogu van iz kuce... nemogu nista .....

ma uglavnom... evo novosti kod mene... ja igram jednu igricu counter strike... i tamo mi imamo neki svoj klan ma nije to bitno i napravili smo forum od klana... i sad tamo ima puno podforuma kao sta su muzika, život, ... ma itd...
i ako netko zeli da bude moderator nekog podforuma kao sta je muzika ili bilo sta vas zanima- ja sam admin tamo pa mogu radit bilo koji podforum.... samo nek mi se javi..... ovaj forum smo tek napravili prije 2-3 sata....
i obavezno svi koji imaju vremena nek se registriraju tamo


javite mi se zainteresirani na ums_no1@hotmail.com

a link od foruma... pogledajte.... www.armleg.com/rhgclan/index.php


p.s. ako bi netko bio moderator... molio bi da to shvati ozbiljno ... i njegov je zadatak .. kao i sta samo ime govori moderira taj podforum, stvara nove teme, daje ankete.,.. itd.. a sta je najvažnije da zove sta vise ljudi i da sta vise pise po forumu.... eto toliko....


Myspace Graphics

- 21:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo ovo je blog od naseg benda.... koji se sastoji od 3 člana... tj. bubnjara, bassiste i gitariste-pjevača...
- dodatak: i bubnjeva, basa, gitare, pojačala, miksera, mikrofona i zvučnika, stalak i palica za bubnjeve



Myspace Graphics






Myspace Graphics


partysmokinheadbang

OVAKVA JE POSTAVA BANDA:
Ivan-gitara i vokal:party
Karlo-Bubnjevi:smokin
Mauro-Bass:headbang

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gitaristov blog

http://www.rhg.clan.co.sr - pogledajte forum jeeeea


Free Counter
Free Counter


JEBOTE KOLKO VAS IMA!!!!!