Myspace Codes & Myspace Code
Myspace Codes
- Online Dating Site

Band Lahko Ćemo

10.04.2006., ponedjeljak

Ode gaža...

Kako krasno. ovo je zadnji put da ću dozvoliti nekome da mi dogovara gažu!!! Zamislite kako krasno... Nađem se sa gazdom birca gdje smo trebali svirati i on bio sav sretan što ćemo doći svirati i odmah dogovorili datum i sve, ali kad sam ja spomenuo cijenu... netko je promijenio ploču...Gospa karmen.. jedna jako draga osoba je dogovorila gažu, ali pare im nije spominjala, a meni je rekla da nam je uspjela srediti jako dobru cjenu... Uh što volim ljude koji jedno govore, a drugo rade!!! Ništa, od sad na dalje, uzimam stvari u svoje ruke. od sada ja dogovaram gaže... ipak po tom pitanju sam najiskusniji član benda...
P.S.: Mauro, ja i karlo ništa ne pišemo zato jer imamo svoj život... :p šala mala...

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!


Myspace Graphics

- 09:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo ovo je blog od naseg benda.... koji se sastoji od 3 člana... tj. bubnjara, bassiste i gitariste-pjevača...
- dodatak: i bubnjeva, basa, gitare, pojačala, miksera, mikrofona i zvučnika, stalak i palica za bubnjeve



Myspace Graphics






Myspace Graphics


partysmokinheadbang

OVAKVA JE POSTAVA BANDA:
Ivan-gitara i vokal:party
Karlo-Bubnjevi:smokin
Mauro-Bass:headbang

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gitaristov blog

http://www.rhg.clan.co.sr - pogledajte forum jeeeea


Free Counter
Free Counter


JEBOTE KOLKO VAS IMA!!!!!