Myspace Codes & Myspace Code
Myspace Codes
- Online Dating Site

Band Lahko Ćemo

05.04.2006., srijeda

BEST FRENDICA!!!!

A evo mene opet... da vas tlačim malo.... ma dosadno je stalno pisat o bendu... i o muzici.. pa da ja malo promjenim temu (nadam se da ivan i karlo nece imat nista protiv)... eee ova slatka curica dolje na slici... mi je best frendica... koju jako jako jako volim (ne na onaj način) hehe... upoznao sam je prije hm... 2 godine možda... i od prvog dana smo si dobri.. super je cura... i u duši i u... khm ... nista ajmo dalje... ma da skratim... ukratko... cura je kakvu bilo ko moze samo pozeljet da mu bude prijatelj... uvjek kad sam u bedu me oraspolozi... i uvjek je tu... kad je trebam... zakon jeeeee...... zove se valentina... ... broj moba joj je 091523xxxx haha... e nemoze broj od nje... e da... decki pec pec... dalje od nje... ima ona decka... kojeg jako jako voli... ..


Image Hosted by ImageShack.us


evo zasad toliko od mene....

pozdrav!!!!!!


Myspace Graphics

- 21:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo ovo je blog od naseg benda.... koji se sastoji od 3 člana... tj. bubnjara, bassiste i gitariste-pjevača...
- dodatak: i bubnjeva, basa, gitare, pojačala, miksera, mikrofona i zvučnika, stalak i palica za bubnjeve



Myspace Graphics






Myspace Graphics


partysmokinheadbang

OVAKVA JE POSTAVA BANDA:
Ivan-gitara i vokal:party
Karlo-Bubnjevi:smokin
Mauro-Bass:headbang

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gitaristov blog

http://www.rhg.clan.co.sr - pogledajte forum jeeeea


Free Counter
Free Counter


JEBOTE KOLKO VAS IMA!!!!!