gutanje laži

utorak, 03.07.2007.

Praxiten i nesanica

Popio sam praxiten i ne osjećam se bolje. Ne mogu zaspati, trese me neka čudna groznica. Delirij. Okrenuo sam broj i nazvao Anu.
- Hej, ja sam.
- Hej.
- Spavaš.
- Pokušavala sam. Nešto se dogodilo?
- Ne. Ma znaš.
- Opet se ne osjećaš dobro?
- Tako je. No, spavaj. Drago mi je da sam ti čuo glas. Laku noć!
- Laku noć.


Ana je sigurno nastavila spavati. Sjeo sam uz prozor i gledao na ulicu. Komunalci su čistili, čulo se lupkanje kontejnerima. Palio sam cigaretu za cigaretom. Promatrao sam dvojicu klinaca kako pale joint. Prepoznao sam jednog od tih tikvana. Zove se Borna, sin je je direktora jedne manje, ali dobrostojeće gradske firme. Majku mu razmaženu! Pričao je tako glasno da ga je čulo cijelo susjedstvo, ono, čisto folirantske spike. 'Tata mi planira kupiti novog audija, na faks upadam, ono ziher, jebeš prijemni.' I čista sranja. Odjednom sam se počeo preznojavati. Došlo mi je da se spustim, onako lagano omamljen praxitenima, da izađem na ulicu i spucam mu šamarčinu. Uzimam pivsku bocu i silazim. Prilazim mu i onako iz gušta razbijam staklo o glavu, gledam kako frcaju komadići i kako me sa užasom promatra.
Zgrozio sam se jer sam se osjetio posramljenim, osjetio sam se kako mi se taj balavi klinac smije u lice. Želio sam vrištati, ali se nisam mogao pomaknuti. Gledao sam kretena i dalje kako maše rukama, onako zanosno, da bi, valjda, dobio na uvjerljivosti i osjetio sam kako mi se od toga mahanja vrti u glavi. Jadni klinac! Skupio sam hrabrosti vratiti se u krevet. Gledao sam u strop i osjećao se izgubljeno. Ana sigurno čvrsto spava. Onaj će divljak možda pokupiti večeras neku naivnu curicu koja će popušiti njegovu spiku. Prošla je već godina dana kako sam izgubio Anu. Osjetila je zamor i otišla. Razmišljao sam kako ću sutra ući u ured, od kojega me hvata jeza na samom ulasku. Računao sam kako ću preživjeti do sljedeće plaće. I onda sam začuo, možda samo u svojoj glavi, ono derište iz parka. Hebena hrvatska stvarnost! Osjetio sam graške znoja na tijelu.

03.07.2007. u 13:13 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Učim pisati kratke priče i malo bježim od svakodnevice...



Čitam...

F.W.Engdahl: Stoljeće rata

Sram vas bilo!

Sram vas bilo ako trkeljate gluposti u komentarima, cisto da biste uvrijedili autora postova ili druge blogere! Puj, puj! belj