Ne pitaj više



Ne pitaj više zašto te ljubim. Pitaj
zašto raste trava i zašto je nemirno more.
Pitaj otkud stiže vjetar proljetni
i bijelom lađom snova tko krmani
kad noć nad svijetom hladne prostre sjene.


Ne pitaj zašto te voli moje čudno srce.
Znaš li odakle koralj na dnu oceana?
Valovi pričaju o zaspaloj ljepoti
ali ti živiš daleko od glasa valova.
Tvoja je misao strma pećina
o koju se uzalud razbija moj život.


Ne pitaj zašto te ljubim.
Pristupi k meni! Tužno je moje srce.
Ti i mjesec: dva nedohvatna cvijeta
na visokoj planini zaborava.


Vesna Parun


Šibenska balada



Dobra večer pismo moja, kao vino plemenita
Prije zore, bilog dana, dobra večer uzorita
Nosila si rodnoj grudi ovo tilo željno lada
Budila si moju dragu da donese ključe grada

O Šibenska pismo tiha sve si rekla u dvi riči
Napila si žedne usne, mogu na kraj svita ići
O Šibenska pismo mila, sve si bila i sve jesi
Lanterna mi noćas budi, put mi kaži i donesi

Rasulo se svud po svitu to Šibensko staro sime
Da se negdi u samoći spomene i tvoje ime
Pala si ka zlatna kiša, natopila zemlju suvu
Da nam opet rodi o jubavi i o kruvu

O Šibenska pismo tiha sve si rekla u dvi riči
Napila si žedne usne, mogu na kraj svita ići
O Šibenska pismo mila, sve si bila i sve jesi
Lanterna mi noćas budi, put mi kaži i donesi
Lanterna mi noćas budi, put mi kaži i donesi





E sad se vi mislite zašto je ovo tu:)





Pamela


Side by Side
I´ll be yours forever
Rain on shine
Any kind of weather
There isn´t anything i wouldn´t do for you
Let´s take what´s getting old
And make it new

Eye to Eye
It´s a blinding confrontation
You and I
We´re a deadly combination
Well don´t start mixing truth with jealousy
The road we´re on is clear as
Far as i can see

Chorus:
Pamela,
Don´t break this heart of mine
just remember
it may not heal this time
Pamela
There is no second chance
For the one who leaves it all behind

Black and white
Always go together
Day and night
you´re the precious jewel
I treasure
Wanting every part of you is not a crime
Well could it be that you´re the
One who´s wrong this time

Chorus

Pamela
Thousands of miles away but
always in my heart
Don´t break this heart of mine
Just remember
It may not heal this time
Pamela
There is no second chance
For the one who leaves it all behind

Toto






Lagane misli

srijeda, 23.04.2008.

...

Nima dana viruj nima,
da mi srce nije plamen,
još san u te zaljubljena,
mom životu ti si Amen.

Ni u snu me nemoj ranit,
nemoj grišit srce svoje,
još me stare rane lome,
ubit ćeš me milo moje.

A da opet digneš idra
i povedeš svoju vilu,
ki je s tobon bila sritna,
ka proliće u đardinu.

Na po mi srce živi,
a vrime samo gre,
u po mi život vridi,
bez tebe, bez tebe.

Na po mi srce živi,
na po će puta stat,
jer ja san samo tebi
svu jubav tila dat.

Neka pisma samo šuti,
moja bol su riči njene,
stihovima ka da cipa,
ove lipe uspomene.

A da opet digneš idra
i povedeš svoju vilu,
ki je s tobon bila sritna,
ka proliće u đardinu.

Nima dana, viruj nima,
da mi srce nije plamen,
još san u te zaljubljena,
mom životu ti si Amen.

- 17:50 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kad se poželim smijati...blogam. Kad mi se plače...blogam. Kad mi se vrišti...blogam. Po ovome ispada da bi trebala blogati cijeli život:).

A tko sam ja?
Ja sam Žena. Ja sam Mama. Ja sam Voljena. Ja sam nekad sretna. Ja sam nekad tužna. Ja ponekad plačem. Ja se ponekad smijem. Ja volim. I sve to za samo 36 godina...yes
moj mailić:)

sicum@net.hr


Daj mi dovoljno mašte da u pravom trenutku, na pravu adresu uputim paketić dobrote uz popratno pismo ili bez njega.

Stvori od mene čovjeka koji će brazdati duboko poput broda, kako bi dotakao i one koji su "ispod".

Oslobodi me straha da propuštam život. Ne daj mi ono što želim, već ono što mi treba.

Nauči me umijeću malih koraka.

Antoine de Saint-Exupery



Meni dragi:
Mamina Mudrica
Njegova je ljubav moja vodilja a želja rukohvat
Neponovljiva i nikad nedorečena
Draga cura koja ne voli čaj s limunom
Ona...moja jedina...Ona prava
Sanjar sa toplih mora
zemljopisno mi je jako bliska:)
onaj zbog kojega pravopisne i stilske greške u jednim dnevnim novinama možete pripisati samo tiskarskoj pogrešci:)
Jedna od onih divnih žena
onaj koji mi je ukazao povjerenje i dodijelio mi ministarsku fotelju-ma Medo jebote:)
Moja jibica
chrissy
s njim bi voljela siditi na spitskoj rivi i razgovarati o životu
kaže da je velika fizički:), a ja kažem VELIKA je dušom
opaka lajavica:) prekrasne duše
Moja Bridge
Još jedna od žena sa velikim Ž
Njene riječi dugo odzvanjaju
bitan
predivan par
zbunio me naslov, ali ipak je 100% žena:)
davno je potonula ali on još uvijek živi i divno piše
mislim da bi s njim bija ludi dernek do jutra uz pivo i čevape:)
moj dragi braco:) i njegovi jebivjetri

ajme koliko vas još ima...naj te mi se idit:)...sve vas čitan
a linkanje je u tijeku


DARE TO BELIEVE!
Once you make a decision, the universe conspires to make it
happen.

Ralph Waldo Emerson


VEDRINA UMA
Ono što nas najneposrednije usrećuje jest vedrina uma-
ova je dobra osobina sama sebi nagrada. Stoga bi razvijanje
vedrine u sebi, valjalo staviti ispred svih drugih težnji.

Artur Schopenhauer



DARE TO BELIEVE
!
Perseverance is a great element of success: If you only knock long
enough and loud enough at the gate, you are sure to wake
up somebody.

Henry W. Longfellow



SASTOJCI SREĆE
Izvor naše sreće je u subjektivnim osobinama: plemenitom
karakteru, poduzetnom duhu, sretnom temperamentu, vedrom
umu i zdravom tijelu.

Artur Schopenhauer


DARE TO BELIEVE!
Make a true estimate of your own ability, then raise it 10 per
cent.
Norman V. Peale


SANJARENJE
Ništa na svijetu ne čini tako sretnim kao sanjarenje.

Auguste Rodin


DARE TO BELIEVE!
The unseen energy that was once in Shakespeare or Picasso or
Galileo, or any human form, is also available to all of us. That is
because the spirit energy does not die, it simply changes form.

Wayne W. Dyer


SREĆA
Najsretniji je onaj čovjek koji je učinio sretnima najviše
drugih ljudi.


DARE TO BELIEVE!
There is only one real sin and thet is to presuade oneself that the
second best is anything but second best.
Doris Lessing


DOBAR SAVJET
Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti.

Sahtya Sai Baba


VESELJAK
Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava.

Turska poslovica


CHANCES
From the stones someone laid in our path a staircase could be
built.


PROTIV
Blaženstvo se nalazi u ukusu, a ne u stvarima, i čovjek je sretan
kad dobije ono što voli, a ne kad dobije ono što drugi smatraju
da treba voljeti.

F. La Rochefoucauld


DARE TO BELIEVE!!
Chance is the pseudonym God uses when He does not want to
sign His name.

Anatole France



OVISNA SREĆA
Ako tvoja sreća zavisi od postupaka drugih osoba onda zaista ne
možeš biti sretna osoba.

Richard Bach

SREĆA
Drži sreću kao pticu: što nježnije i lakše! Bude li se osjećala
slobodnom, ostat će ti rado u ruci.

Fridrich Hebbel


SREĆA
Živjeti za druge nije samo zakon dužnosti već i zakon sreće.

Auguste Comte



ENTHUSIASM
Nothing important was ever achieved without enthusiasm.


SREĆA
Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje.

Ivo Andrić

DARE TO BELIEVE!!
Sometimes when I consider what tremendous consequences come
from little things... I am tempted to think... there are no little
things.

Bruce Barton

SREĆA I RAZUM
Tko ima sreću nije mu potreban razum, tko ima razum potrebna
mu je sreća.

Njemačka poslovica

SREĆA
Što je sreća? Znati što se hoće i to strastveno željeti.

Felicien Marceau



SREĆA I MJERA
Najsigurniji način da ne postaneš vrlo nesretan jest taj da ne
zahtijevaš da budeš vrlo sretan.

Artur Schopenhauer



DARE TO BELIEVE!
You have to leave the city of your comfort and go into the
wilderness of your intuition. What you`ll discover will bw
wonderfull. What you`ll discover will be yourself.

Alan Alda

TRENUTAK SREĆE
Ne misli da je trenutak sreće nešto maleno.
Sreća i postoji samo u kratkim trenucima.

DARE TO BELIEVE!
Follow your bliss and don`t be afraid, and doors will open where
you didn`t know they were going to be.

Joseph Campbell


PITANJE
- Jer kakva mi je to velika stvar pokazati zanos u vrijeme obilja?
Istinska je veličina u tome da se čovjek predaje radosti kad voda
oko njega raste.

Isac B. Singer


DARE TO BELIEVE!
Angels fly because they take themselves lightly.

G. K. Chesterton



KAKO KAŽE IZREKA:
Ako ne možeš preko prijeći, a ti prijeđi ispod.

SINGER



PERSPEKTIVA
Plakala sam što nisam imala cipele, dok nisam vidjela
čovjeka koji nije imao nogu.

Helen Keller

DARE TO BELIEVE!
Courage is doing what you`re afraid to do. There can be no
courage unless you`re scared!

Eddi Rickenbacker



ZNANJE O SEBI
Poznavanje samoga sebe bitno je važan uvod u mijenjanje
samoga sebe.

Aldons Huwley

DARE TO BELIEVE!
Even if you`re on the right track, You`ll get run over if you just
sit there.

Will Rogers



VLADANJE SOBOM

Samo onaj koji se naučio vladati nad samim sobom, može biti
gospodar vanjskim stvarima.

Quedini



DARE TO BELIEVE!
You have to have emptiness before it can be filled. You have to
exale before you can inhale.

Tom Yeomans


SREĆA
Prava je tajna sreće u tome da mnogo zahtijevamo od sebe,
a malo od drugih.

Albert Guinon


DARE TO BELIEVE!
If every day is awakening, you will never grow old. You will just
keep growing.

Gail Sheehy