ponedjeljak, 08.02.2016.

Danas......

Jutros pjevanjem rastjerujem loše misli.
Slušam Galiju.
Čitam EURA da bih nabacila osmijeh na lice.
Gledam kroz prozor, nazire se sunce, odmah mi je toplije.
Kuma mi se javila, ide na ćevape, jedu joj se.
Travnički!
Ja nisam ljubitelj ćevapima, jednom godišnje dosta.
Završavam napokon silnu papirologiju oko Završnog računa, dosadno brate.
Danas neću praviti ručak, ostalo od jučer, previše sam skuhala svega.
Dobila sa sela domaće pile, sira, pa onda moja turšija, savršenstvo bez mane.
Evo kćerka mi javlja ima temperaturu 37, nije strašno, ako poraste, odoh kući ranije.
Budite zdravi, veseli ili budite sve što želite.

Voljela bih da kraj ovih kvadratića sa strane ima i jedan gdje piše glupost, pa da mogu tu staviti kvačicu.

- 11:04 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi