ponedjeljak, 16.11.2015.

Tužna, ljuta, nemoćna.....

Ulazim u kafić,
sjedam za svoj stol i njih dvoje odmah spika biće Treći svjetski rat.
Imam ja svoj rat prvi, drugi, treći, nije uopće bitno koji.
Pustite me da danas pijem kavu u uživam, ali zbog te njihove izjave,
non stop mi se mota po glavi misao kako da uljepšam sebi i ljudima oko sebe život.
Mislim prvenstveno na male stvari koje nemaju veze sa novcom, ,razgovor, zagrljaj, kolaći, igranje remija, ni sama ne znam kako, jer bez obzira što malo pratim vijesti, dobijam informacije koje me samo nasikiraju i sad sam tužna i ljuta i nemoćna i nesretna i sebična. Ne razmišljam ja pri tome o Trećem svjetskom ratu, ako bude biće. Sebično razmišljam o sebi, o današnjem danu, kako da ga uljepšam, kako da ga poboljšam. Hoću li danas u dvanaest ustati kad zazvone sirene i ako sam sama u uredu ili ću nastaviti raditi posao uz glasno slušanje muzike i praviti se da to nema veze sa mnom. Odoh nazvati kumu i predložiti joj ispijanje pelinkovca, jer me boli stomak od ovoga svega.
Moram danas prvenstveno sebe spasiti.

- 10:12 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi