četvrtak, 01.10.2015.

Vaginalna manipulacija

Koliko se god trudile dokazati da smo pametne, pametnije ili najpametnije, ništa to ne znaći njima, ako ne znamo mudrovati, manipulisati, dobro kuhati i dobre u krevetu biti.
Možda malo imaju respekt prema obrazovanim ženama, ali ako ta žena ima sise bar trojku, onda joj se klanjaju. Oni ne vide diplomu, njima ispred očiju samo titraju dvije zrele kruške, jabuke ili lubenice, kako oni to od milja vole zvati. Nema u tome po meni ništa loše i onako mi smo te koje imamo tajno oružje, samo je stvar kako ćemo je iskoristiti. Neke je koriste za radanje i to je lijepo, neke u dobrotvorne svrhe, neke njome sebi kupuju stanove i auta, sve je stvar prioriteta u životu. Muškarci su neodlučni kad su žene u pitanju. Jedan dan bi bespomoćnu i nježnu, a već drugi dan bi snažnu. Što se mene tiće, njima njihova razmišljanja , a nama naša. Moja prijateljica rasna crnka, gdje god da pogledaš, imaš što za vidjeti, a i pametna je. Ima žena dva butika kvalitetne odjeće za žene i ubija se od posla, zaposlila još tri žene, osigurala ih, plaća obaveze državi za njih
i svi sretni, ali muškarci kazu da je kurva, žene ljubomorne, a ona samo pići po svom. 35 godina, nije udana i ne može ona biti pametna, vrijedna kao takva, mora sigurno imati bogatog ljubavnika, pa ima sve to. Za mene je ona osobno izuzetno dobra osoba, hoće pomoći kad može, ne prelazi preko mrtvih da bi došla do cilja, živi svoj život i ne mješa se u tuđi. Volim ju! Kad živite u maloj sredini, kažu sve se zna, ja bih prije rekla da se puno toga izmišlja. Ipak neki dan pijemo nas dvije kavu i ona će meni, najmočnija stvar na svijetu je "ona stvar", objasni kažem ja njoj. Ima ona tog nekog lika, veza traje godinam, svijet priča, nagađa, ja sumnjam, ali neću da pitam direkt, njena stvar, njen život. Priča poćinje ovako, pita on nju kakav sam u krevetu, ona kaže iskreno , imala sam i bolji sex i molim te nemoj se vezati za mene, ono kao veza bez obaveze, ona će njemu. Naravno gdje češ to reći muškarcu, mi možemo biti drvene Marije u krevetu, ali oni ne. Njima se uvijek diže i svaki je najbolji i ako ne daj bože nije prvi, onda se tješi da je drugi, a sve drugo ne mogu ni podnijeti. To je bilo na početku veze, dok nije shvatila da ima vaginu sa kojom može manipulisati i dobiti što želi, samo treba bi ti nježna , nemoćna i svaki dan mu slati poruku i tri puta, kako je on najbolji jbč i da ga voli i da ne može bez njega. Žena napravila čudo, on lebdi, pleše oko nje, pomaže joj po svim pitanjima, a ona uživa ko carica. Sve mi imamu "onu stvar", ali ja je osobno nisam dobro iskoristila, tjeram inat, niti se redovno sexam, niti vozim mercedesa, ja bih rekla da sam glupa i ogranićena ko balkon. Čak i naše bake su znale za "Vaginalnu manipulaciju", samo što su one to zvala pravim imenom, pa su govorila, što može ona stvar napraviti, popraviti, ni novac ne može. Stare treba slušati, znaju oni više od nas. Moj dragi, bivši dragi bi mi u šali znao reći, da si bila pametna mogla si zaraditi mercedes i to je istina, ali to je pored moje djece još jedino što mogu sa sigurnošću reći da je moje, pa ću ja sa njom odlučivati kad, kako i kome. Ljuta sam na samu sebe, nikad pameti doći, imam oružje, a ne znam ga koristiti.

- 10:24 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi