Brzo javljanje - Up's and Down's - Blog.hr

utorak, 04.04.2006.

Brzo javljanje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
U poslijednje vrijeme uopće nisam u toku. Ne gledam vijesti (iako ih nisam ni prije previše gledala) ni ne čitam novine.
Što se mene tiče Hrvatska je mogla ući u EU, alieni su mogli sletjeti, Elvis je mogao uskrsnuti... ja ne bih ni primjetila.
Nije pak da stalno učim jer nikad nisam pretjerivala u tome, ali imam hrpu lektira koje moram pročitati i pisati bilješke o njima.
I testovi....
Svi su profesori mislili dobro pa su nam planirali dati testove sad kako ne bi bila gužva na kraju godine. Ali došlo je do problema: SVI su profesori pomislili isto.

No, čula sam zanimljivu novost. A to je da će muškarci izumrijeti za 50 milijuna godina (ako do tad bude svijeta). Ne bih bila u koži tadašnjih žena:-))
Eto, kakve ja gluposti pamtim...

Moram dalje. Čitati knjige, upijati znanje.. Današnja "žrtva" je Kiklop, a neki dan sam dovršila Derviš i smrt, pa evo mog omiljenog dijela:
"Ime mi je Ahmed Nurudin, dali su mi ga i uzeo sam ponuđeno, s ponosom, a sad mislim o njemu, poslije dugog niza godina što su prirasle uza me kao koža, s čuđenjem i ponekad s podsmijehom, jer svjetlo vjere to je oholost koju nisam ni osjećao a sad je se pomalo i stidim. Kakvo sam ja svjetlo? Čime sam prosvijetljen? Znanjem?. Višom poukom? čistim srcem? pravim putem? nesumnjanjem? Sve je došlo u pitanje, i sada sam samo Ahmed, ni šejh ni Nurudin. Sve spada s mene, kao haljina, kao oklop, i ostaje ono što je bilo prije svega, gola koža i go čovjek.
Četrdeset mi je godina, ružno doba: čovjek je još mlad da bi imao želja a već star da ih ostvaruje. Tada se u svakome gase nemiri, da bi postao jak navikom i stečenom sigurnošću u nemoći što dolazi. A ja tek činim što je trebalo učiniti davno, u bujnom cvjetanju tijela, kad su svi bezbrojni putevi dobri, a sve zablude korisne koliko i istine. Šteta što nemam deset godina više pa bi me starost čuvala od pobuna, ili deset godina manje pa bi mi bilo svejedno. Jer trideset godina je mladost, to sad mislim, kad sam se nepovratno udaljio od nje, mladost koja se ničega ne boji, pa ni sebe.
"

Do čitanja...

| 22:11 | Komentari (32) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>