Apri-li-li - Up's and Down's - Blog.hr

nedjelja, 02.04.2006.

Apri-li-li

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Proljeće je napokon došlo. Već sam pomislila da dolazi ledeno doba.
Jučer je, kako su mnogi okusili na vlastitoj koži, bio prvi april. Da čujem tko je bio žrtva svojih bližnjih.

Slavni Mark Twain je rekao da nas Prvi april podsjeća na to, koliko smo naivni onih preostalih 364 dana u godini.
Lako nasamarene prvoaprilske “žrtve” u Škotskoj nazivaju budalama ili pticama-kukavicama, simbolom gluposti (April gowk, April cuckoo), a poigravanje njima traje dva dana. Drugi dan svodi se na iznenadni udarac nogom u stražnjicu, zbog čega je slikovito nazvan Repati dan (Taily day).

Mene, začudo, ove godine nije nitko napao, ali sam proteklih godina znala itekako nastradati i to ni manje ni više nego od mog tate. Kad su spačke u pitanju, on je tu prednjačio. Bilo je svega. Od kvaka premazanih zubnom pastom, soli u jutarnjoj kavi ili čaju… Jednom mi je čak «popravio» budilicu tako da je zvonila dva sata ranije. Ja sam se spremila za školu, lijepo otišla i završila čekajući dva sata da se otvori.
Bila sam ljuta kao ris. 40- godišnjak me prevario. Poslije je mene okrivio jer (citiram) «Kako sam mogla biti tako smotana da ne zaključim da je vani premračno za to doba dana.» Pa tko bi se toga sjetio u pola 6 sati ujutro? Tko funkcionira tako rano?
Sjećam se da kad smo moj brat i ja bili klinci, uvjerio nas je da ćemo dobiti još jednog seku ili bracu. Moj se brat rasplakao, a ja sam se skamenila. I ovaj brat kojeg imam mi je bio previše, a kamoli da imam još jednog.
Uglavnom, otad ja prednjačim u smišljanju spački za mog dragog taticu. Učenica je postala bolja od učitelja. Hihihi. Nije znao u što se uvalio.

| 21:57 | Komentari (28) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>