Ubilački pohod na tuljane - Up's and Down's - Blog.hr

subota, 25.03.2006.

Ubilački pohod na tuljane

Image Hosted by ImageShack.us
Volim prirodu (iako ponekad bacim papirić nasred ceste, ali tko je bez grijeha neka baci prvi kamen) i volim životinje (iako se većine njih bojim).
Kad sam bila klinka obožavala sam Free Willyja i Flippera i stalno sam gledala filmove o životinjama, a tome je pridonijelo i što je moj tata bio fanatični obožavatelj one stare emisije "Carstvo životinja" (ili tako nešto).
Uglavnom, neki dan sam pročitala članak o kojem nisam imala pojma.
Bivša francuska glumica Brigitte Bardot molila je u četvrtak u Ottawi Kanadu da prestane ubijati tuljane i dodala da bi željela da prije njezine smrti prestane taj masakr.
Aktivistica za prava životinja došla je u Kanadu u nadi da će se sastati s premijerom Stephenom Harperom, međutim on ju je odbio primiti.
Na konferenciji za novinare je Brigitte Bardot je pozvala novinare da joj pruže podršku.
Bardot koja je prije više od trideset godina došla prvi puta u Kanadu ukazati na masakr mladunčadi tuljana, rekla je da će poslati Hareperu film popraćen porukom.
"Nadam se da neće biti neosjetljivi na te jezive snimke i da će ljudsko biće u vama pronaći rješenje za taj bolni problem koji zgraža velik dio svijeta. Samo budale ne mijenjaju mišljenje".
Kanada je prošlog tjedna objavila da ove godine odobrava usmrćivanje 325.000 tuljana.


Ova poslijednja rečenica me zaprepastila. Odobrava???
Zar je netko došao s pitanjem "Možemo li masakrirati 325 000 tuljana?" i onda su mu odgovorili "Ma nema problema. Samo dajte."?
U Norveškoj su pak 2004. g. odobrili rekreacijski lov na tuljane. Bebe tuljani stari do dva tjedna, koje se još ne mogu hraniti niti plivati samostalno, lovci zatuku do smrti zbog bijele boje krzna, koje se nakon dva tjedna mijenja u srebrnosivu i time prestaje biti zanimljivo za modnu industriju.
Eto, baš kad pomislimo da ljudi možda nisu beznadno glupi, opet naprave nešto čime zapravo potvrđuju svoj status.

Hey, kad smo već kod uništavajućeg pohoda, zašto ne bi otrovali svu vodu, poubijali sve životinje na zemlji, posjekli sva drveća i onečistili sav zrak sve dok ne bi nestali i mi?
Ups, pa to već radimo.

Update: Lov je počeo. Kanadska obala je već puna krvi, a Kanađani su obećali da će biti "humani". Pardon, ali ja u ubijanju ne vidim humanosti.

| 23:01 | Komentari (28) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>