< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O čemu se ovdje uopće radi

Novosti,zivot..teme koje mi odnekud padnu napamet

MSN
za slucaj da me netko treba nek se slobodno javi
ela.angel.of.darkness@hotmail.com

SVE O MENI

Ime-(Manu)Ela
prezime-oni koji me poznaju znaju,a drugima ne treba ta informacija
Volim-svasta..haha
Ne volim-ima i toga
skola-IV gimnazija Zagreb..kucnu adresu ne dajem,da me ne bi posjecivali ludi obozavatelji..lol

GLAZBENI UKUS
sve osim cajki(al ko oce nek slusa)
nesto vise nesto manje naravno

ali najvise slusam
Dima Bilan,3O Seconds to Mars,Cascada,Arctic monkeys,Colplay,Duffy, Keane,My chemical romance, Mihai Traistariu,Nightwish


datum rodenja 21.3.1993
a moj moto je-tko tebe kamenom,ti njega bilo cime ostrim sto ti se nade pri ruci
Image Hosted by ImageShack.us

Jedan dogadaj moze zasijeniti sve sto zamislim

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Love is one of million things to live your life

Image Hosted by ImageShack.us

Da vidim jer netko slucajno posjetio blog
brojim od 12.6.2008.

Free Website Counters
Free Website Counters
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 13.03.2009.

Many ways how to say or show that I love you

evo konacno novi post.skola naravno,mislim ne treba dalje ni govorit
meni je sve to skupa jako cudno,sto se stalno moramo motati oko te skole,kad smo u skoli govorimo o nastavi,kad smo izvan nje opet pola vremena pricamo o toj skoli....e uzas
ovaj tjedan je bio nistavan u skoli,srijeda je bila super unatoc nekim pokusajima sabotaze..skolski ples,nije vazno gdje si-nego s kim sisretanto treba zapamtit zauvijek
i eto..opet moje meteoropatije...ovaj tjedan vrijeme je jako promijenjivo,jedan dan sunce,jedan vjetar i sve lose vrijeme...
takvo je bilo i moje raspolozenje..bila sam premoody,i stvarno ne volim kad me tak nes pukne
a ovo dalje sto zelim rec..nemojte mislit da sam ludabang,dobro aj barem nemojte mislit da sam pukla totalno.
u nekim ljudima stvarno,ne znam,osjetim neku pozitivnu energiju u nekim ljudima,i ja kao ovcica xD idem prema tom izvoru energije....stvarno neki ljudi imaju u sebi toliko pozitive,da jednostavno to meni i treba u zivotu,taj energetski utjecaj
ima je u u mome drustvu dosta,i super je to...ali eto naravno da postoji i negativna energija,te ljude ne mogu vidjet-stvarno me ili odmah bace u bad...a ovih dana,osjetim u svima da je malo ta energija splasnula,jednostavno smo vjerovatno umorni od svega ovoga,pa smo malo klonuli
uvijek furam onu staru....pozitivne misli!i uvijek pozitivne misli!
ali nekad jednostavno nema za njih mjesta,preplave malo lose misli-ali uvijek se to,barem kod mene vrati,pa sam happy
namcori ono sto definitivno ne volim,jest ta monotonija koja nam se uvuce u zivote,s vremena na vrijeme
al eto,danas bio petak 13.-i
nikakva nesreca,mislim ne vjerujem ja bas u to,meni to ispadne najsretniji danlud
danas je bilo samo tako malo monotono..inace ok dan
najbolji mi je bio tjelesni..i sad ce se tu vjerovatno neki poredak u svemiru okrenut,inace ne volim taj sat..nikako ga ne mogu smislit
pa eto..sad sam rekla sta mi je na dusi
i jos jednom kazem,nisam skroz skrenula
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>