< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O čemu se ovdje uopće radi

Novosti,zivot..teme koje mi odnekud padnu napamet

MSN
za slucaj da me netko treba nek se slobodno javi
ela.angel.of.darkness@hotmail.com

SVE O MENI

Ime-(Manu)Ela
prezime-oni koji me poznaju znaju,a drugima ne treba ta informacija
Volim-svasta..haha
Ne volim-ima i toga
skola-IV gimnazija Zagreb..kucnu adresu ne dajem,da me ne bi posjecivali ludi obozavatelji..lol

GLAZBENI UKUS
sve osim cajki(al ko oce nek slusa)
nesto vise nesto manje naravno

ali najvise slusam
Dima Bilan,3O Seconds to Mars,Cascada,Arctic monkeys,Colplay,Duffy, Keane,My chemical romance, Mihai Traistariu,Nightwish


datum rodenja 21.3.1993
a moj moto je-tko tebe kamenom,ti njega bilo cime ostrim sto ti se nade pri ruci
Image Hosted by ImageShack.us

Jedan dogadaj moze zasijeniti sve sto zamislim

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Love is one of million things to live your life

Image Hosted by ImageShack.us

Da vidim jer netko slucajno posjetio blog
brojim od 12.6.2008.

Free Website Counters
Free Website Counters
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 06.03.2009.

Lost in here....not funny anymore,show me the way

Evo da se i ja malo javim....tjedan je lagan pa malo uzivam,u glazbi....za mene nema boljeg odmora,upalim glazbu i slusam,prozivljavam glazbu XD
po prirodi sam meteoropat,ali na nacin da sam sretna kad je sunce...
A inace sam dosta vesela osoba..samo kad dodem u svoj element(ali ozbiljno.....ima to neke veze s horoskopom cak..ono kad su planeti poravnati u mom elementu,onda sam bas u svom elementu,praznovjerja haha,vjerujem samo u par-i to je to)
i danas je konacno i to doslo...vrijeme je prekrasno,najblaze receno....kako je lijepo proobuditi se ujutro s osmjehom..zbog vise stvari heheh
ali nemojte misliti da je nes perverzno...nego zato sto nisam imala nastavu
u skoli ovaj mjesec malo raspasojski....danas sam polagala delf ujutro,u skoli.za one koji ne znaju jedan ispit iz francuskog-(jao sto je to sjajan jezik)
dobije se i diploma i sve..neki su vec polagali,ja prvi put i nadam se prolasku
ima ispit sve slusanje,razumijevanje i pismeno izrazavanje
a ostatak dana smo imali slobodno..nisam odmah isla doma,kad je vec tako prekrasan dan
i tak da sam sretna....vratila sam se doma
pa bilo je negdje pol 1 kad sam dosla...i otad uzivam,vikend i sve..
budem navecer jos neke zadace i lektiru
slijedeci tjedan je isto smjesan....u pon nulti sat,u utorak..a mislim isto nulti sat...a u srijedu dan skole i nema nastave
nemam bas toliko za uciti,ima ponesto,i sve se to lijepo stigne..samo me matke strah
a 25.og usmeni dio tog Delfa,pa isto nema skole..
ali dosta o mom autu pricajmo malo o meni....haha
i ugl.kad sam dosla doma,gledala sam rebelde XDzubo
po prvi put u zivotu..bas da vidim sta je to..not fascinated exactly ali ok
i jos nesto...nemam ina ce obicaj bas stavljati videe ne blog,ali ovo moram stavit...oni koji nece neka ne gledaju:
ak vam se video i ne svida..pjesma mi je super..pa nek mi netko kaze tko pjevabang
evo samo link VIDEO
a slijedeci put neki dubokoumni post....jer mi se sad i ne da razmisljatizijev
Image Hosted by ImageShack.us




| komentari (49) | print | # |

<< Arhiva >>