< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O čemu se ovdje uopće radi

Novosti,zivot..teme koje mi odnekud padnu napamet

MSN
za slucaj da me netko treba nek se slobodno javi
ela.angel.of.darkness@hotmail.com

SVE O MENI

Ime-(Manu)Ela
prezime-oni koji me poznaju znaju,a drugima ne treba ta informacija
Volim-svasta..haha
Ne volim-ima i toga
skola-IV gimnazija Zagreb..kucnu adresu ne dajem,da me ne bi posjecivali ludi obozavatelji..lol

GLAZBENI UKUS
sve osim cajki(al ko oce nek slusa)
nesto vise nesto manje naravno

ali najvise slusam
Dima Bilan,3O Seconds to Mars,Cascada,Arctic monkeys,Colplay,Duffy, Keane,My chemical romance, Mihai Traistariu,Nightwish


datum rodenja 21.3.1993
a moj moto je-tko tebe kamenom,ti njega bilo cime ostrim sto ti se nade pri ruci
Image Hosted by ImageShack.us

Jedan dogadaj moze zasijeniti sve sto zamislim

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Love is one of million things to live your life

Image Hosted by ImageShack.us

Da vidim jer netko slucajno posjetio blog
brojim od 12.6.2008.

Free Website Counters
Free Website Counters
Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 04.02.2009.

They say it is rain...but I don't see it that way

Konacno evo me,isprika..puno obaveza..skola,naravno.headbang
Vratimo se u nedjelju...Bila sam na finalu....sve je bilo savrseno,osim sudaca i rezultata...Necu puno komentirat,jer se sve zna....mi sve znamo...sto se tamo dogodilo.
Ali sada..zapamtite svi..meni je sinulo nakon 2 dana...NISMO NISTA IZGUBILI,NEGO SMO DOBILI SREBRO...ma malo me razocarali francuzi...sto su tako agresivni..tako da sam bila posvadana sam francuskom par dana.Al jucer,kad je bio testic iz francusko,skuzila sam da bez toga ne mogu xD
Bila sam na finalu i naravno opet sam zinula odusevljena....
Rukometasi..uljepsali ste mi te dane,kao i svima nama.Super su,najbolji..
Placimo..od srece,ne od tuge.
Prosli post je bio posvecen njima....24 19..ma nema veze
A inace...u mom zivotu niceg novog.Nabavila sam si Mladi Mjesec,i pocinjem citat..Skola..pocelo je sad za stvarnoheadbang
Do posta...nadam se da ce sto prije...
Image Hosted by ImageShack.us

(heh Mladi Mjesec...nije nego Heart shaped moon xD)
I za kraj..videic



| komentari (36) | print | # |

<< Arhiva >>