Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: cheri

slike: goOgle

Opis bloga

Sve i svašta a najviše dječja mašta!!!

Nešto o meni:
My name: Diana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
years: 10
zivim u: Međimurju
a imam i sestru blizanku


jako volim:


- svirati
-igrati se
-zezati
-putovati
-čitati knjige
- more
- kulen papati

a ne volim:


- maglu
- zimu
- biti u bolnici
- školu

hobi mi je:
- sviranje
- zbor
- vatrogasci
- rolati se

Linkovi

Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image and video hosting by TinyPic
linkovi koje čitam:

moja mama

vatrogasnni portal

moj ludi ujo

moja luda NENA

moja dosadna SESTRA

Image and video hosting by TinyPic

utorak, 27.01.2009.

evo mene opet

bok znam nisam se javljala ovih dana ali šta ja sad mogu kod mene su još praznici i za mene kao da još nije počela škola ja se još malo odmaram i tako to neznam o čemu ću pisat ali nešto ću ja već smislit hahasretansretansretan e znam jeste li gledali utakmice sa hrvatskom kaj smo ih spotokli živjelahrvatskahahasretansretan ja jesam baš smo bili dobri kaj ne ja sam tak navijala bravo za sve rukometaše oni su legende još samo da danas srede francusku i to će bit super kaj ne.sad ću stavit jednu sliku mene i mačka u tijeku utakmice sa mađarskomsretansretanhrvatskahrvatska

Image Hosted by ImageShack.us


baš je slikica ljepa kaj ne jeli smo smokije kokice čipsa i sve čega samo se domogli dok nije došla moja mamasretansretan
i to je to za danas možda ću nešto i sutra zato jer ja sam vam sva u poslu oko škole i tako ali ću vas sigurno izvjestit o nečemu jer za samo dva tijedna idem opet u bolnicu crycrycrynije mi baš drago ali sad dok još mogu ću uživat.ajde bok i čujemo se i vidimo se možda sutra a možda za tjedan dana.ajde bokwavewavewave i navijajte za naše hrvatskahrvatska



komentiraj (0) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.