Grijeh mi je ime...
Ludost prezime.
Samoća me obilježava...
Po lažnom velikom osmjehu ostat ću zapamćena.
Mrzim sebe najviše
I sav svoj nedovoljni trud,
Nepoznatima dajem snagu
Iz srca crpim njihovu slobodu.
Ja san onakva kakvom su me oblikovali.
Hoću li krenuti naprijed
Ili posrnuti?
Ne mislim na sutra
Niti želim znati sve
Jer život samo je laž
I nepotrebno ufanje.
Nevinost svoju prodala sam nebu,
Zauzvrat dobila krv i suze...
Nikad na staro vratiti se neću
I nikad...
Nikad
Priznati neću.
Samo tiho prošaptat ću riječi
Koje istinu o meni zbore
Ali nitko moj vapaj čuti neće
Jer ne želim njihov pogled baciti
Na rane svoje.
Možete govoriti o meni sve.
Ne morate reći ni riječi.
Kažite ono što leži vam na duši
Ja sigurno zamjeriti neću.
Veseli me što netko želi čuti moju priču
Ali osuđivanja su prevelika da bih izgovorila to.
Samo lagano zapjevat ću tišini
Neka prijatelj moj postane sloboda...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

< listopad, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2010 (2)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (6)

...komentari ima ih/nema ih

design: T

font: ×

slika: ×

Opis bloga

Jaa...

*samo joS jedna cura
*oboZava piSanje
* Nightiwish
* Belly danCe
* vampire
...
ziVim svoj zivot kako JA ocu.
praviLa ne poStoje
zoVu me raznim imenima...
luđakinja,drolja,buntovnica... -.-
vi me zovite kako god vi hocete
I DON'T CARE

Nisam jedna od onih osoba kojima je sve savrseno.
Ima dosta govana u mom zivotu.
lazi i prljavih igara. a vi...vi cete znati sve...
naravno ako vas zaniMa

...

Linkovi

AniMe otakU
...Christina Tomoe Kuran...



I LoVe yOu
happy girL in the happy worLd


sk8 kuLL
skeJterica

četvrtak, 14.10.2010.

ODAVNO NESTALE SU SUZE. VISE NE BROJIM UVREDE I PORAZE. JER KAD TI JEDNOM SRCE ZGAZE,NAVIKNES NA PORAZE.KAD TI JEDNOM DUSU PRODAJU NE BOJIS SE HOCE LI IKADA VISE DA TE IZDAJU.

nije me bilo pun kurac i jos više.

Skola...jebena skola.
mrzin je. mrzin svoj cili razred jadnika. Svak gleda ko ce kome prije zabit noz u leđa.
Ne cure,cure iz razza su super, jako su m idrage i sve ih dozivljavam kao mlađe sestre.
Ali decki...decki su grozni. djetinjaste budale.
Sjedim za Aničkom na svu srecu.
nastavnike mrzin sve odreda. Pogotovo jebemu rasku. Raska je jako malda i ljepa,ali je umisljena za popizdit.
ufff... -.- sve mora znat.
Sta se tice ocjena,zadovoljna san. Nije lose uopce. Malo bio i kem stekaju al i to se da ispriavit.
Samo da me dnns ne pita pov i da nebude kon iz hj onda cu sve usrat.

ali dosta o dosadnoj skoli. Vrejeme je za zanimljive stvari.

Viktor... pomirili smo se bili. I sve je bilo savrseno. Posvađala san se sa velikim djelom ekipe zbog njega.
Ali tad me nije bilo briga. aa sad mi je zao. Koi san se kurac uopce pomirila sa njin. Sve je zavrsilo na isti nacin.
Suzama.
Slomio me nekidan, cjela skola me vidila kako placen.
odustajen od njega.
U jednom trenutku san se zapitala sta bi Yeje napravila.
I svatila san...
rekla san mu da mi se javi ako se pormjeni.

No,ima netko ko me stvarno voli. Nikolaa.
On je dokaza da je dobar i da mu je stvarno stalo do mene.
prosla me ona ljutnja i odlucila san mu dat novu priliku.
za sad je sve super.

Sta se ekipe tice sa svima san se pomirila. Osin sa osobon koja mi je bila najdraza. Frka.
bio m ije kao rođeni brat. a sad me mrzi.
On je zano da ce me Viktor opet povrjedit i ljuti se na mene sto ga nisam slusala.
Vise se ni ne pozdravio na ulici.
Naznan sta da radin. Ignorira me jednostavno. Nezeli pricat s menon.

Anička je cila u kurcu ovih dana. Neznan sta joj je. Ljuti se i na mene i na Viktora i na Nikolu.
Jucer je zaradila opasku. Zivcnana je 1000 na sat i danas uopce nece doc u skolu.

A sada onaj najzanimljiviji dio radi kojeg ce se mnogi od vas razocarat u mene.
Trava...
da, pocela san pusit travu.
Prvi put san predzadnji dan tila.
I od tada svaki vikend,a ako se ima i priko tjedna se pusi.
Koje god pare dobije sjeben na duvan i travu.
razmisljala san da prestanen pusti duvan.
ali travnu ne zelin.
osjecaj je tako dobar.
kad se napusin boli me kurac za sve.
ne osjecan ruke i noge,i samo se smijen.
uzvian.
zaboravin na sva sranja od doma,u skoli,zaboravin na Viktora.
bude mi lakse, puno lakse.
i cak bolje ucin. Vikendon kad se napusin popodne doden doma i ucin.
i sve zapantin.
i onda navcer opet na travu.

znan da mi to steti. al bude mi toliko lakse kad je uziman.
neznan sta da radin. -.-

Vise me nista ne zanima osin toga.
Nista drugo, cak ni knjige vise ne citan, ni filmove ne gledan, ni blog ne pisen.
sve pare koje dobijen od bake za sminku i robu ja potrosin na travu.
vec mjesec dana nisan ni kupila na komad nove robe ni sminke.
neda mi se ic u shoping,neda mi se nista.

u trenutcima kad san ''trizna'' samoubojstvo mi se cini kao najlogicnije rjesenje.




~ komentiraj (11) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.