Grijeh mi je ime...
Ludost prezime.
Samoća me obilježava...
Po lažnom velikom osmjehu ostat ću zapamćena.
Mrzim sebe najviše
I sav svoj nedovoljni trud,
Nepoznatima dajem snagu
Iz srca crpim njihovu slobodu.
Ja san onakva kakvom su me oblikovali.
Hoću li krenuti naprijed
Ili posrnuti?
Ne mislim na sutra
Niti želim znati sve
Jer život samo je laž
I nepotrebno ufanje.
Nevinost svoju prodala sam nebu,
Zauzvrat dobila krv i suze...
Nikad na staro vratiti se neću
I nikad...
Nikad
Priznati neću.
Samo tiho prošaptat ću riječi
Koje istinu o meni zbore
Ali nitko moj vapaj čuti neće
Jer ne želim njihov pogled baciti
Na rane svoje.
Možete govoriti o meni sve.
Ne morate reći ni riječi.
Kažite ono što leži vam na duši
Ja sigurno zamjeriti neću.
Veseli me što netko želi čuti moju priču
Ali osuđivanja su prevelika da bih izgovorila to.
Samo lagano zapjevat ću tišini
Neka prijatelj moj postane sloboda...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2010 (2)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (6)

...komentari ima ih/nema ih

design: T

font: ×

slika: ×

Opis bloga

Jaa...

*samo joS jedna cura
*oboZava piSanje
* Nightiwish
* Belly danCe
* vampire
...
ziVim svoj zivot kako JA ocu.
praviLa ne poStoje
zoVu me raznim imenima...
luđakinja,drolja,buntovnica... -.-
vi me zovite kako god vi hocete
I DON'T CARE

Nisam jedna od onih osoba kojima je sve savrseno.
Ima dosta govana u mom zivotu.
lazi i prljavih igara. a vi...vi cete znati sve...
naravno ako vas zaniMa

...

Linkovi

AniMe otakU
...Christina Tomoe Kuran...



I LoVe yOu
happy girL in the happy worLd


sk8 kuLL
skeJterica

nedjelja, 01.08.2010.

yo!

nezz odakle da pocen. Od drustva? ljubavi?

Viktor... rekla sam mu da sam odluci s kin bi mu bilo bolje s menon-curom koju mrzi cilo njegovo drustvo ili sa onom kujicom koju ne voli.
I on je dobro odlucio. Zapravo savrseno. Nije odabrao ni mene ni nju. Tako je najbolje...slozili smo se. On mene jos voli,kaze da mu falin.
:SS

a ja njega?? neznam vise. Volim ga. ali nekako, zasitila sam ga se. Nemogu vise podnjet njegove ispade da ga varan, njegovo napusavanje,njegove pizdarije koje napravi pa zavrsi na policiji. Jednostavno mi treba nesto novo. A mislim da se to novo i događa.


Nekidan je bio rođendan jednoj mojoj prijateljici iz ove nove ekipe o kojoj sam vam pisala u proslom postu.
Anni.
Bilo je pre savrseno.
Prvo smo svi isli na plazu. Onda je pocela padat kisa pa smo odlucili ic u jednu napustenu kucu u kojoj se najcesce nalazimo.
Tamo je sve sredeno.Puno nasih postera, imamo cak i kauc,stol,stolice...

Bilo je jakoo zanimljivo. Imali smo piva,duvana,cak i trave su decki nabavili.
Slikavali smo se,pjevali i plesali.
Bilo je savrseno.
I on je bio tu. NIKOLA. sjecate ga se? pisala sam vam o njemu. Plave savrsene oci,kovrcava kosa??
sviđao mi se. Onda je otisao u Osjek kod rođaka i totalno san zaboravila na njega.
Ali sad kad je opet bio tu,kraj mene...mmmm... cerek

i tako samo ja i on sasvim slucajno zabrijali.

Aaaahhh ... kad se samo sjetin. Savrseno nesto. nemogu vam ni opisati taj osjecaj. Savrsen je,obozavan ga.
I od tad se on druzi sa nason ekipon.
I od tada svaki dan se mi ljubimo cak i ispred ostalih.
Nije nas briga. Volin gaaa. Obozavan.
NIje to jos ona prava ljubav al mislin da polako i postajee :))

haha Anička je presretna. hhaha.

Eto ljudi... samo san svoju srecu htjela podjelit sa vama

*GrLiiim*



~ komentiraj (17) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.