Grijeh mi je ime...
Ludost prezime.
Samoća me obilježava...
Po lažnom velikom osmjehu ostat ću zapamćena.
Mrzim sebe najviše
I sav svoj nedovoljni trud,
Nepoznatima dajem snagu
Iz srca crpim njihovu slobodu.
Ja san onakva kakvom su me oblikovali.
Hoću li krenuti naprijed
Ili posrnuti?
Ne mislim na sutra
Niti želim znati sve
Jer život samo je laž
I nepotrebno ufanje.
Nevinost svoju prodala sam nebu,
Zauzvrat dobila krv i suze...
Nikad na staro vratiti se neću
I nikad...
Nikad
Priznati neću.
Samo tiho prošaptat ću riječi
Koje istinu o meni zbore
Ali nitko moj vapaj čuti neće
Jer ne želim njihov pogled baciti
Na rane svoje.
Možete govoriti o meni sve.
Ne morate reći ni riječi.
Kažite ono što leži vam na duši
Ja sigurno zamjeriti neću.
Veseli me što netko želi čuti moju priču
Ali osuđivanja su prevelika da bih izgovorila to.
Samo lagano zapjevat ću tišini
Neka prijatelj moj postane sloboda...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2010 (2)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (6)

...komentari ima ih/nema ih

design: T

font: ×

slika: ×

Opis bloga

Jaa...

*samo joS jedna cura
*oboZava piSanje
* Nightiwish
* Belly danCe
* vampire
...
ziVim svoj zivot kako JA ocu.
praviLa ne poStoje
zoVu me raznim imenima...
luđakinja,drolja,buntovnica... -.-
vi me zovite kako god vi hocete
I DON'T CARE

Nisam jedna od onih osoba kojima je sve savrseno.
Ima dosta govana u mom zivotu.
lazi i prljavih igara. a vi...vi cete znati sve...
naravno ako vas zaniMa

...

Linkovi

AniMe otakU
...Christina Tomoe Kuran...



I LoVe yOu
happy girL in the happy worLd


sk8 kuLL
skeJterica

ponedjeljak, 05.07.2010.

Hello. I'm baCk

heei heii.
Napokon sam se vratila sa ''odmora''
Ukratko cu vam opisati porsli tjedan.
Nije bilo nista posebno. Zapravo bilo je poprilicno dosadno.
Moja njebolja prijateljica iz Supetra se potpuno promjenila.
Tj, pormjenio je decko s kojim hoda vec 7 miseci.
Neznam. Uz njega je potpuno izgubila sebe.
Svaki dan bio je poprilicno dosadan.
Dosadu san ubijala u liku sa velikin plavi ocima.
No nakon nekog vremena postao je naporan.
Doslovno me gusio.
Tako da sam ga pcoela izbjagavat.
Zadnji je dan u Supetru ( subota) bio najbolji.
Ujutro san spavala do podne manje 10.
hahaa.
Onda smo popodne ja i LoLy (moja najbolja prijateljica iz Su) pobjegle
gospodu sa ljepeim plavim ocima.
I otsle na bazene. Pricale smo o svemu.
Nakon dugoo dugoo vrmenea cula sam je kako se smije onako kao i prije.
I opet sam prepoznala u njoj onu strau Loly.
Onu koju sam upoznala proslo ljeto. Onu koja je uvjek bila uz mene kada mi je trebalo.
To je bila Loly koju sam ja znala.

Odma poslje kupanja otisle smo na Motoparty. isle smo samo vidjet sta ima gore.
Malo pogledat motore. Uzivale smo.
Pogledala smo pokoju igru na tom partiyu. Ali nismo ostale do kasno.
njoj su stari dopustili smo do 9 ipo.
I dobro. vidjele smo motore. I vratile se svaka svojoj kuci.
Ja sam opet izasla.
Bila sam sa rođakom i njegovom ekipom.
Bili smo na plazi do ponoc ipo i uzivali u zvizdama i juice-votki.
Zaljubla sam se u to pice...mmmm <3

Bilo je dobro. Uskoro cu opet ic.
ps. znam da je post sranje. Sljedeci ce bit bolji.

*GrLiiiim*



~ komentiraj (21) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.