Grijeh mi je ime...
Ludost prezime.
Samoća me obilježava...
Po lažnom velikom osmjehu ostat ću zapamćena.
Mrzim sebe najviše
I sav svoj nedovoljni trud,
Nepoznatima dajem snagu
Iz srca crpim njihovu slobodu.
Ja san onakva kakvom su me oblikovali.
Hoću li krenuti naprijed
Ili posrnuti?
Ne mislim na sutra
Niti želim znati sve
Jer život samo je laž
I nepotrebno ufanje.
Nevinost svoju prodala sam nebu,
Zauzvrat dobila krv i suze...
Nikad na staro vratiti se neću
I nikad...
Nikad
Priznati neću.
Samo tiho prošaptat ću riječi
Koje istinu o meni zbore
Ali nitko moj vapaj čuti neće
Jer ne želim njihov pogled baciti
Na rane svoje.
Možete govoriti o meni sve.
Ne morate reći ni riječi.
Kažite ono što leži vam na duši
Ja sigurno zamjeriti neću.
Veseli me što netko želi čuti moju priču
Ali osuđivanja su prevelika da bih izgovorila to.
Samo lagano zapjevat ću tišini
Neka prijatelj moj postane sloboda...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

  lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2010 (2)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (6)

...komentari ima ih/nema ih

design: T

font: ×

slika: ×

Opis bloga

Jaa...

*samo joS jedna cura
*oboZava piSanje
* Nightiwish
* Belly danCe
* vampire
...
ziVim svoj zivot kako JA ocu.
praviLa ne poStoje
zoVu me raznim imenima...
luđakinja,drolja,buntovnica... -.-
vi me zovite kako god vi hocete
I DON'T CARE

Nisam jedna od onih osoba kojima je sve savrseno.
Ima dosta govana u mom zivotu.
lazi i prljavih igara. a vi...vi cete znati sve...
naravno ako vas zaniMa

...

Linkovi

AniMe otakU
...Christina Tomoe Kuran...



I LoVe yOu
happy girL in the happy worLd


sk8 kuLL
skeJterica

subota, 26.06.2010.

I won't say I'm in love !!!!!!!!!!!!!!

heii heiiii.

Imam osjecaj ko da nisam pisala sto godina.
uglavnom. Neznam ni o cemu bi pisala. U mom zivotu nema trenutno nista posebno.
Iman stvari i ne mogu se kupat. Iako naravno svaki dan iden na palzu di je ekipa.
Anička i Debeli su prohodali. napokon!! drago mi je zbog njih. Iako mislim da Anička i nije bas zapravo sretna.
Zapravo pokusava uz Debelog zaboravit na osobu koju ustinu voli.

Jucer mi je na kucu dosao jedan prijatelj koje nisam vidila otkad je skola zavrslila.
Idemo zajedno u razred. I s njima sam se zblizila tek ove godine.
Postali smo nerazdvojni. Još u peti mjesec sam mu rekla da mi mora kupit narukvicu.
(inace od svake osobe do koje mi je stalo imam po jednu narukvicu)
On je taj dan bia u trogiru u ''nabavi'' ugl. otisa je malo krast ;).
Pa je maznija i narukvicu za mene. Nemogu virovat da me se sjetio. hahaha.
Bilo mi je jako drago sto san ga vidila sad prije nego sto idem u Supetar.
Inace,dogovrila sam se sa tetkom. U ponediljak idem tamo. Stat cu valjda cli tjedan.
Nadam se da cu nac nekom vremena dok budem tamo i nasrljat neki post.

Inace. Stvori se jedan novi poblem.
Viskoj je skoro dva metra,
ima prekrasne plave oci,
nenormalno sladak osmjeh i usne,
i jos najslađe od svega ricavu,gustu kosu koa je pree pree slatka.
zove se Nikola.
Znam ga vec jako dugo. I ljeto ja i Anička cesto providimo s njim.
Inace je bio u drugoj smjeni i nisam mu davala bas previse paznje.
On je dobar i sve. Svi ga obozavaju. Nije problematican. Ne pusi tarvu,ne krade.
Problem je to sto se druzi sa punoo punoooo PUNO cura.
I to sa curama koje meni nisu drage.
Nemogu uopce svatit jel se ja njemu sviđan.
Ali nevirujen. Neman ja sanse kod nekog ko je toliko normalan.

Niko normalan nezeli bit sa 'luđakinjom' poput mene.

:/
Nezelin se zaljubit u Nikolu. stvarno nezelin. ne samo sto cu bit zaljubljena nego cu bit NESRETNO ZALJUBLJENA.
sranje...
nadan se da cu u ovih tjedan dana koje cu provest u Supetru uspit njega izbacit iz glave!

btw: dnns san dala nesto zlata 'prijateljima' za drogu. Uzeli su mi mobitel i rekli mi da ga necu dobit nazad osin ako im ne dan prsten.
na kraju sam im dala. I onako je to bio neki ruzni mali prsten.

iiii samo da znate. Ovo za Nikolu nezna niko. cak ni Anička. Nista nezelin nikome rec dok nebuden sto posto sigurna da san zaljubljena.
sta vi mislite JEL MOGUCE DA SE JA PONOVNO ZALJUBLJUJEN???????????



~ komentiraj (33) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.