+crossroad of dreams+

subota, 27.10.2007.

promises




postoje dva srca koja ne bi smjela
pricati jedno s drugim
ali oni se priblize
u mjestu bas kao zatvorska celija

ljudi izgovaraju nasa imena
na sivim ulicama s necujnim tonovima
price koje oni pricaju
poticu sve da ih slusaju

ti dolazis iz mjesta gdje
se ljudi ne brinu reci 'zdravo'
sve dok se netko ne rodi ili ne umre

a ja dolazim gdje oni
vucu tvoje nade i zelje kroz blato
zato sto su svi njihovi snovi
odavna umrli dusa im je prazna

i kada hodamo ulicom
vjetar pjeva nasa imena
pobunjenickom pjesmom
zvukovi noci cine nas zabrinutim
ali sve postane kasno kad strah nestane

srest cemo se opet
srest cemo se u slijedecem zivotu
obecavam ti
gdje cemo biti zajedno obecavam ti
cekat cu te gore obecavam ti
obecavam ti

toliko borbe cini proslost crnom
ali nikome nije stalo nitko ne zeli
umrijeti ili se cak spasiti

njihovi pokusaju nisu tako dobri
da ja cak mirisem pokvareni asfalt
i vidim da su napokon poplocali
njihovu osobnu cestu propasti

cujemo vjetar kako pjeva
pobunjenicke pjesme
izgovarajuci nasa imena
ali kasno je za sve nestao je strah

obecavam ti biti cemo zajedno
cekat cu te
i promise you
i promise you


- 12:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

svijet plavetnila na raskrizju snova

  • songs from deep inside

    pjesme su sjeme, plod i razvitak
    moje nutrine, osjecaja, razmisljanja i
    utjecaja okoline na samu moju psihu
    i bit. dio pjesama imaju veze sa
    mnom samim a veliki dio njih nema
    nikakvog direktnog utjecaja na mene.
    osnova svega je to da u potpunosti
    okolina i sve sto me okruzuje utjece
    na mene, tako da svaki dogadjaj i
    osjecaj prebacujem tu.







    Image Hosted by ImageShack.us

    Counter
    Counter

my peeps & songs

  • Image Hosted by ImageShack.us

    moji dragi ljudi:

    Isadora
    MRKVICA
    mrkvica
    CARROL
    FLAIRE
    Anaris
    tiamat
    etsujin
    NiNNy
    iNvEnTuRa MoZgA
    KarTonska KuTija
    tHe HuNtEr
    sUgAr MoYo
    angel falls
    dark angel



    online



    linkovi:

    splitski portal
    yahoo
    O'hara
    A-Z
    svasta
    A.Lee


    Image Hosted by ImageShack.us

    95 objavljeno (moje):

    -so sick
    -pismo ili glava
    -sedamnaest dana sjecanja
    -dimenzija triumfa
    -sve je to mizerno jednostavno
    -remember to forget
    -smoke and mud
    -cesta koja vodi nigdje
    -zivot s okusom zarazne ljutnine
    -bittersweet symphony
    -tu, bez tebe
    -opcije sudbine
    -zlatni zid s natpisom "unfaithful"
    -tristotridesetisest sati u okovima beznadja
    -jos samo malo jos samo malo
    -twisted mirror
    -tesko je
    -prekasno je za srecu
    -te voy a querer
    -so deep, so true, so real
    -lijepo je znati da te mogu svaki dan gledati
    -jace od mrznje
    -vise nista nije kao prije/svijet obojen u zeleno
    -odlazak
    -pustinjska oaza mira
    -obojena sjecanja
    -boca pocetka, boca kraja
    -vrt kamenja i tankih bodeza boje meda
    -zivot u nadi
    -darkness
    -crveni krug
    -black eyed girl
    -poison
    -forever gone
    -wound
    -someday
    -top of the world
    -fade away
    -paso doble
    -how come you don't call me
    -these are the times
    -bozic je tamo gdje si ti
    -hoces li ostati?
    -miris dinje
    -surinam beauty...part 5.
    -i had a friend many years ago
    -all good things come to an end
    -erase/delete
    -moments with you
    -cigareta
    -izazivam te!
    -all that i'm livin' for
    -whishin' for
    -calling
    -behind blue eyes/behind blue soul
    -odavno te nisam vidio
    -oprostajno pismo
    -my sea cow
    -ray of light
    -screaming for freedom
    -expectation
    -crystal hill
    -so let me go
    -surinam beauty...part 4.
    -please forgive me
    -If tomorrow comes
    -ultimate request
    -izgubljena ratnica
    -upside-down
    -tell me!!!
    -smijes se...
    -bloody hand
    -iscekivanje
    -u remind me
    -love
    -northen star
    -surinam beauty...part 3.( nocas ces draga biti moja...)
    -jadnici
    -red stab
    -fog
    -gotique queen of lake
    -disapearing....
    -surinam beauty...part 2.
    -crna pucina
    -surinamska ljepotica
    -anger
    -zajeb bez razloga
    -i'll set u free
    -once upon a time 2. (FAKE)
    -once upon a time 1. (MY FUCKIN' LIFE )
    -you...
    -she
    -tebi
    -frozen queen
    -glory
    -goodbye

    ......................


    posvete:

    ...dead....
    "tvoja prelijepa crna kosa"
    ima li čega ljepšeg od ove pustinjske oaze promatram sada kako
    naša oružja mirno počivaju kraj naših umornih nogu
    poput vjernih arapskih konja tek dotičući se mislima radosno
    milujem tvoju prelijepu crnu kosu kao što to radim svakog jutra
    u kojem se budiš lijeno protežući svoje vitko leopardovo tijelo

    ima li čega ljepšeg od dodira sjećanja na onoj dan našeg susreta
    drhtaji tajnog mjesta i tajna do tajne koja nas vezuje
    svilenim konopcima crne ljubavi tako eterično plešući tvoj omiljeni tango
    sasvim lagano na rubu bijesnih misli i nevinih očiju koje mi daješ
    besprijekorno u najtajnijoj šutnji sumraka u koji
    uplovljavamo poput brodica u mirnu uljanu luku

    ta divna splitska noć šulja se poput nestašnog uhode mraka
    sa mirisom na jagode i limun baš kao što miriše
    tvoje predivno tijelo i te usne koje naizgled miruju čini se
    hvataju obrise dana u svoja vrtložna gibanja lako je
    lako je vrhunski lako prepustiti se igri kruga množeći
    jedan do drugog ispunjavati svemir novim titrajima

    ima li čega ljepšeg od one divne noći u tirkiznoj oazi pripadanja
    povezani zamućenim odsjajima pijeska gledam kako
    se polagano mijenja boja tvojih očiju dok postajem tvoja
    tajna sestra Quetzalpetlatla čekam te grimizno staklena
    u odbačenom snu o splavi od isprepletenih zmija

    opet dodirujem tvoje nježne ruke točno odredivši
    datum pripadanja dok isklesani Orao proždire naša srca
    sretni smo kao nikada prije i pitam se ima li
    ima li čega ljepšeg od tvoje crne kose koja se budi jutrom
    skrivajući tajnu svojih neobjašnjivih snova u svetom bunaru
    sasvim sjeverno od Castille pjevajući svoj opsidijanski zov
    by:IsadoraDonner

    ....blabla...
    "Rekoh ti Manuelo prijatelju"
    što zapravo dobili smo u kartama
    dobrote
    što zapravo dobili smo u tarotu
    istine
    što zapravo željeli smo našom ljubavi
    velikodušnom nepokolebljivom čistom
    što željeli smo prijatelju
    mijenjati iz ljubaznog u neljubazno
    mijenjati iz gorkog u slatko
    iz pelina u med iz smole u perje
    što dobili smo prijatelju
    izdaju gorčinu i nož u leđa
    točno to dobili smo
    čemu sada crne suze na našim ramenima
    a znali smo tako dobro smo znali
    od samih početaka znali smo
    prepoznali smo njihove oči nevjernika
    lažno svjetlucanje dva smaragda u tami
    znali smo i sam znaš znali smo
    ali oni ne znaju da pozivam te
    u vrt skrivenog cvijeća
    donesi na čajanku željeznu rudu tamahagore
    znaš sa one udaljene planine gdje
    prodaju je siromašni domoroci
    gdje pričali smo ljetos u kući za odmor
    tvog tajnog prijatelja
    i drvo magnolijino
    i japansku svilu
    i ražinu kožu mi noćas donesi
    čeka nas zadatak od tisuću i dvadeset i četiri
    nježnih milovanja i tvoje oči neka gledaju
    kako pod mojim rukama
    raste naljepše cvijeće
    daitu katana
    prelijepi wakizashi
    nihon- to mač
    gurito sablja
    iaito mač
    i katana shinsakuto
    i ove noći postajem Ningen Kokuho
    jedan ću biti ja
    drugi budi ti
    naša luda zabava noćas
    u tihoj strpljivosti nek nastaje naše mirisno
    cvijeće tajnog vrta
    a od svih najljepši cvijet
    arapski nož tajnog princa
    uzmi ga u ruku
    nudim ti ga stidljivo u tišini
    i tada kao zimski sveci koračamo
    krajolikom
    ne dotičući tlo
    by: IsadoraDonner

    ....cerek....
    "Šta on ima s ditetom u tebi"
    on nema zapravo ništa sa anđelom u tebi
    on je samo tvoj mračni dio
    neke tvoje izgubljene generacije
    i ne posjeduje me dragi moj prijatelju
    jer on ne zna da mene ne može posjedovati
    mržnja
    spletka
    intriga
    laž
    cinizam
    on ne zna kako je lud zapravo
    i njegovi sotonski stihovi zaslužuju
    mračnu presudu ti i ja
    to dobro znamo odjeveni u tamne haljine noći
    dok me nježno grliš
    ja tek sada spoznajem što je nježnost
    i pripadnje
    i okus juga u tvojoj smeđoj kosi
    ti si zapravo moj bijeli anđeo tišine
    uvijek tu prisutan i drag u kontrastu s njim
    znaš li kako vješto uvijaš svjetove kao
    pospremljene šalice za čaj iz kojih ispijamo
    čaj od jasmina i egzotičnih trava
    ja te grlim poput sestre i ljubavnice i najbolje druge
    možda nam je trebao baš on mili
    da naša veza zasja u pravom sjaju kao
    dijamant kada reže modro staklo
    utapam se u tvojim rukama sa mirisom
    na masline i jug
    i znam jedno
    volim
    te
    by:IsadoraDonner

    .......puknucu.....
    "Skica za portret Tajanstvenog Konjanika"
    svinute grane tužno bijele breze
    umilno zelena draga vrba
    i pjev staklenog slavuja utkanog
    u bijelu tapiseriju bola
    prati me kao teški san
    u ovim mračnim hodnicima tuge
    hodam sama
    hodam sama
    osamljenost jutra donosi nemir
    očekujem ga kristalnim drhtajima japanske vaze
    i ako zatitra na vjetru safirni hvatač snova
    znati ću...dolaziš Luis...
    ali tvoje ime još ne prepoznajem...
    Tajanstveni Konjanik magleno ukazanje
    u zvuku zemlje koja podrhtava
    oblikuje tvoj obris i rađa se kao tirkizni feniks
    nevino promatrajući
    začuđeni svijet...
    by:IsadoraDonner

    .....smokin.....
    "STRANGERS"
    Strangers
    That’s what we are
    We used to be madly in love
    We were always surrounded by doves
    But life just ain’t always sweet
    Sometimes you have to accept defeat
    I ought to give up this battle
    For the pain to cease and get rotten
    I’m waiting for the next train
    To bring me be back to sadness again
    by: SUICIDALMELODY

    ......thumbup........
    "LOVE AT FIRST SIGHT"
    I’m here lying on my bed
    Don’t know why I can’t take you out of my head
    I look at the stars in the sky
    And I keep asking myself why
    Why do I fall for someone so fast?
    Feel like ready to give my trust
    Please don’t break my heart
    Don’t want us to be apart
    Take me in your arms
    Mesmerize me with your charm
    Love at first sight…
    Be with me tonight..
    by:SUICIDALMELODY


    slavni poete:

    "Annabel Lee"
    It was many and many a year ago,
    In a kingdom by the sea,
    That a maiden there lived whom you may know
    By the name of Annabel Lee;
    And this maiden she lived with no other thought
    Than to love and be loved by me.
    I was a child and she was a child,
    In this kingdom by the sea:
    But we loved with a love that was more than love--
    I and my Annabel Lee;
    With a love that the winged seraphs of heaven
    Coveted her and me.
    And this was the reason that, long ago,
    In this kingdom by the sea,
    A wind blew out of a cloud, chilling
    My beautiful Annabel Lee;
    So that her highborn kinsman came
    And bore her away from me,
    To shut her up in a sepulchre
    In this kingdom by the sea.
    The angels, not half so happy in heaven,
    Went envying her and me--
    Yes!--that was the reason (as all men know,
    In this kingdom by the sea)
    That the wind came out of the cloud by night,
    Chilling and killing my Annabel Lee.
    But our love it was stronger by far than the love
    Of those who were older than we--
    Of many far wiser than we--
    And neither the angels in heaven above,
    Nor the demons down under the sea,
    Can ever dissever my soul from the soul
    Of the beautiful Annabel Lee:
    For the moon never beams, without bringing me dreams
    Of the beautiful Annabel Lee;
    And the stars never rise, but I feel the bright eyes
    Of the beautiful Annabel Lee;
    And so, all the night-tide, I lie down by the side
    Of my darling--my darling--my life and my bride,
    In her sepulchre there by the sea,
    In her tomb by the sounding sea.
    rolleyes

    "Pjesma"
    Sva ogledala na svijetu
    ne pomazu, nit sam dirnut
    spokojnom pojavom svog
    odraza na kisi, nisam ja
    taj koji se pojavljuje i odrazava. Vidi,
    mozes li, mozes li otici
    na to neprijatno putovanje
    kucu gdje su sjene mog
    djetinjstva zalijevane i njegovane
    poput prevelikih toljaga, ti
    pogledaj, jer ja ne mogu. Ne mogu
    se sueceliti s tom strasnom navikom
    i moje oci u, primjerice, prozoru
    nekog bara, postaju
    izopacen lov na druge
    odraze. I kakvo blazeno
    olaksanje! kad se pojavi
    kakav odvratan prizor, bilo sto

    samo ne stare tamne modrice
    bilo sto samo ne moja vlastita skrovista.
    Kad mi bude pedeset hoce li se moje
    lice pretvoriti u ona izduzenja
    nevinosti i suprotstaviti mi se?
    O, kiso, rastopi me! ogledalo, ubij me!
    Frank O'Hara

    blabla

    .....greedy.......
    "Prema jednoj legendi postoji ptica koja pjeva samo
    jednom u svom zivotu, ljepse nego bilo koji drugi
    stvor na ovoj zemlji. Od trenutka kad napusti gnijezdo
    ta ptica trazi trnovito drvo, i nema mira dok ga ne nadje.
    Uvuce se medju njegove divlje i isprepletene grane, i
    pjevajuci, nabode svoje tijelo na najduzi, najostriji trn.
    Dok umire, njen bol prerasta u pjesmu daleko ljepsu od
    pjesme slavuja ili seve. Cijena te pjesme je zivot al citav
    svijet zastaje da slusa, a Bog na nebu se osmjehuje.
    Jer ono najbolje sto postoji moze se dobiti samo po
    cijenu velike boli... ili bar tako kaze legenda.
    Ptica s trnom u grudima pokorava se nekom nepromjenjivom
    zakonu, on je tjera da se nabode na trn i umre pjevajuci.
    U trenutku kad joj trn prodre u grudi, ona nije svesna da
    joj donosi smrt, jednostavno pjeva i pjeva dok u njoj ima
    snage za posljednji pjev. Mi, medjutim, kad zabijemo sebi
    trn u grudi, mi znamo. Razumijemo. A ipak to cinimo.
    Ipak to cinimo."
    Colleen McCullough
    .....greedy.....



something invisible by Amon Jester

  • crycry
    mrznja, ljubomora, zavist
    neke ljude poticu
    na ruzne stvari...
    kritiziraju bolje od sebe
    prave se najbolji
    unistavaju tudju srecu
    u biti, oni su nesretni
    ne zele da drugi uzivaju u sreci,
    prijateljstvu, smijehu

    ........


    crycry
    bezrazlozno dokazivanje
    necega sto ni sam
    ne vjerujes
    umara
    ubija
    rastvara

    opsesija
    laz
    prilagodjavanje
    doprinosi
    odbacivanje
    pad samopouzdanja
    unistenju bica

    ljudi su pametni
    zlobni
    nepromisljeni
    narcisoidni
    egoisti

    postajes malo
    nevidljivo
    nedohvatljivo
    bice

    i na kraju
    osjecas se
    usamljeno
    osamljeno
    sam
    ..........


    crycry
    tvoj duh u meni

    nikad nisam rekao da cu lagati
    nikad nisam rekao da cu cekati zauvijek
    ne mogu je samo zaboraviti
    ali mozda pokusam
    na kraj svijeta
    ili zadnja stvar koju pogledam
    si ti
    ti koja se neces nikad vratiti
    mogu li trebam li zelim li ista
    i sve stvari koje mi nisi nikad rekla
    i svi osmjesi koje ja ikad nisam...
    imam osjecaj da nikad nisi
    bila sama koliko se sjecam
    na vrhu mojih pluca na ramenima
    mojim je pustila zadnji izdah
    i otisla
    i sve rane koje nikad nece zalijeciti
    i sve duhove koje me nikad nece uhvatiti
    ako padnem
    ako padnem

    ..............

    Image Hosted by ImageShack.us