*******

nedjelja, 17.06.2018.























EDIT u 23:42
Noćas mi je evo došlo da malo pišem.
Moram pribilježiti,
Moram se pohvaliti
Da sam uhvatila
Jedan trenutak sreće i opuštenosti.
Jedan mikron osjećajaa
Žive sreće u plućima.
Dogodio se upravo uz ovu pjesmu gore.
Naime, dok su moji doma
Gledali frustrirajuću dosadu
Zvanu nogomet jučer navečer
Ebony&Ivory,
Ja sam downloadala stare pjesme u walkman
Za nadolazeće (užasna riječ)
Službene puteve.

Slušalice na ušima
Glasnoća do daske
Ova pjesma
I pjevanje iz petnih žila.
Plus đuskanje.
Malo što je tako oporavljajuće
I malo što liječi na takav način
I osjetila sam to jučer.
Ipak, znači, nisam još do kraja umrla.
Sretnica.



Odlučila sam da ću unatoč svemu
Vjerovati u sve pozitivno,
Dobro,
Lijepo,
Sretno.
I kad oči vide drugo,
Neću u tu vjerovati.
Nego samo u najluđu od najluđe sreće.



































































































































<< Arhiva >>

Clicky