23/7

nedjelja, 13.05.2018.

Tri minute do ponoći su.

Salvador Sobral sa novim srcem.
Čudan je taj život
I svašta čovjek mora prebroditi.....
Promijenio se i izgleda drugačije,
Salvador,
I od situacije
I od ljekova
I od tuđeg srca,
Nositelja nekog drugog energetskog otiska.......
Slučajno sam okrenula
Finale Eurosonga
i ugledala nekog kako čeprka
Po klaviru :))
I da,
Nadala sam se da ću ga uhvatiti
Kako pjeva prošlogodišnju pobjedničku pjesmu.
Bog zna koliko ga je koštao ovaj nastup......






E, a ona naša (glupa) puca,
Ne znam zašto mi baš taj izraz
Pao na pamet, puca,
Koja je izjavila
Kako je jako zadovoljna nastupom
I kako ne bi ništa promijenila da može!?
Molim?
Imati tako dosadnu pjesmu
Bez pripjeva
Sa curom pjevačicom koja se ne ističe
niti jednom originalnom osobinom
Nema nikakvu specifičnu crtu za koji bi se čovjek uhvatio,
A kamoli silu i vokalne sposobnosti
da takvoj dosadi od pjesme podari život.
Bu!
I onda ona kaže 'super sam zadovoljna,
I nismo uspjeli.'
Nismo?
Pa tko je trebao otpjevati tu pjesmu?
Kaj je ona očekivala
Da netko drugi sporednim efektima
Doradi ono što ona nema
(Jer da ima
Svi bismo to vidjeli
Ne moraš bit puno pametan).
:-O

Sugeriram vrlom stručnom timu
Da i dogodine ponove takav izbor!





Sutra je ta prva pričest na koju idemo.
Toliko sam tupa
Da još uopće ne znam
Što staviti na sebe......
Ni poklon nisam spakirala.........
Ljenjivac sam.



Sutra tj danas, već je 00:46
Je mojoj dragoj
Dragoj
Lidiji /Ružici
4 godine otkako je iznenada otišla
Na onu stranu.
Draga moja,
Tako dobra,
Tako bistra od nevolje;
Situacija u kojoj je živjela
Precizno joj je postavila
Stvari na pravo mijesto
A ona je bila dovoljno budna
I dovoljno otpuštenog ega
Da je to vidjela.






<< Arhiva >>

Clicky