Počela sam ne voljeti neke ljude.
Kao da sam progledala nedavno,
jednostavno sam u sebi opravdavala neke ljude,
a sada nemam više kapaciteta za to.
Dozvolila sam si da ih konačno jednostavno zaobilazim..
Evo moje liste, kao da sam Sheldon C.
(Njemu je to , doduše, lista smrtnih neprijatelja,
al ja nisam otišla tako daleko):
J, L, V
M, A
S

Ostale blaže slučajeve neću pisati.

Također,
Zagrepčanci su se degenerirali u arogantne balavce bez pokrića i uplašene starčeke, ne postoji treća vrsta.
Bojim se zinuti u vlastitom gradu,
da me neki seljober ne spljuska.
Tako da i grad moram zaobilaziti.

Morala sam u osam ujutro izaći u dvorište reći M. da ne lupa i ne cijepa drva, čini to drito pod našim prozorima, jako se čuje. Da čeka do devet. Da sam radila do kasno. Došla još kasnije. Imam gošću u kući.
Subota je, željni samo spavanja i tišine.
Neki su i bolesni, trebaju mir, na primjer.
Mislim ono.
Najbolje je u tome kako čovjek ispadne kreten koji viče u osam ujutro, a ne onako kako uistinu jest. Da je kreten onaj pravi, početni kreten.

Valjda sam ja ona osoba u familiji koja zavrće pilićima vratove. Kaže C. Pinakola Estes 'ona koja smije dirati svakoga' ili 'smije dirati mrtve'.











<< Arhiva >>

Clicky