Ovdje čitajte

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

zapise jedne kučno-dvorišne mačke i njenom životu s ljudima i zvjerima!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar


Neki linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Frrrrrrrrr predem na

Dvonožni prijatelji:
CHANTAL
CHOCO
FULVUS
GALI
LEVANT
LORNA
MAD DOG
NESSA
NYMPHEA
TARA
TEDICA

Dlakavi prijatelji:

BODLJIKAVA MACA
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Credits
Predložak napravili
IN ARIA... & kiocciola

Kyri poklonila
teta Tedica

utorak, 18.12.2007. u 14:35

Zima, zima, e pa šta je!

...niš nije, mogu samo spavati!
Lijepo se oprati... i uživati!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Od kad je moje lovište prekriveno snijegom i ledom čak i piškim unutra!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Mišeki, štakoreki i ini glodavci su duboko sakriveni, a meni je dosadno!
Noć za noći pokušavam one moje ljude animirati na igru... oko 2h!
Još me mazioc i malo pomazi, da mi jesti... a ja ipak odem van.
Ali Lorna!
Ta Lorna!
Dala mi jesti, pa kad sam pojela, valjda bi se malo poigrale?
Ali ne!
Uzela me pod ruku i izbacila van!
Uopće nije za druženje!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.