Linkovi

Blogovi:
Jade Cromwell
Iwa
Banica
Metalka
Sims 2 Style
Danijel
Klarin blog o simsima
Aleksandra
Marijana
Nea
Lala
Ona i njezin kutak
Dinchy
Domi
Tina - Sims 4 My Life
Simsi ovdje vladaju
Reflection Sims - Mirza
Crazy Nelly
Nela - SimsAcropolis
.Ni mrtva, ni živa. Otpisana Potpisom^
Style design
Sims Models | Furniture and Models
. Mali gad^^ < 3
mladen
Majne:
Moj,Marinin,Silvijin,Sarin & Marijanin zajednički blog
Moj blog o simsima
The Sims 888 CLUB
Web:
Danijela
The Sims 3
Blog.hr

Ostalo

-O meni
Ime:Kad-tad ćete doznat
Prezime:Joj zaboravihrolleyes
MSN: kreso.os@hotmail.com
Slušam:Glazbu...sve dobre pjesme samo ne cajke!
Rođen:23.08.1994.
Godina:Pogledajte datum...
Razred:8.
U horoskopu sam:Djevica
Volim:
Image Hosted by ImageShack.us
Svoj laptop
Image Hosted by ImageShack.us
Svoj TV
Image Hosted by ImageShack.us
Svoj mobitel
Image Hosted by ImageShack.us
Svoj MSN
Image Hosted by ImageShack.us
Simse
Image Hosted by ImageShack.us
Blog
Image Hosted by ImageShack.us
Glazbu
Image Hosted by ImageShack.us
Zabavu
Image Hosted by ImageShack.us
Svoje frendove i frendice
Image Hosted by ImageShack.us
Svoj iPod
Image Hosted by ImageShack.us
Svoju obitelj
Image Hosted by ImageShack.us
I još puno puno toga =D

×lav my friends & 8.a×
Image Hosted by ImageShack.us


- Pravila
Pravila su naravno poznata. Bez vrijeđanja, kopiranja bez mog dopuštenja, lanaca sreće i ostalih gluposti ili ću zabraniti komentiranje anonimcima, a korisnici koji ne budu poštivala pravila ću prijaviti administratoru & spamu!

-Komentari
Što se tiče komentara,sada mi nije važno kolko ih je.Ne trebate mi puno komentirati,no bilo bi drago da ostavite malo više komentarasretan.Nemojte mi ostavljati lance sreće i nemojte me vrijeđati. Nemojte od mene stalno očekivati puno komentara. Komentiram kolko mi se da. Ne budete li poštivali ta pravila bit ćete prijavljeni spamu i izbrisat ću vaš komentar belj.

-Prijevod na:
English
Chinese
Dutch
Original

-Posjeti:

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2011 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kostur by: XxoMuSiCoxX

Blog

Blog koji je gotovo kao i svi drugi :)
ΘβαViנзSƬ! Škola traje. I znate već o čemu pričam. Иєʍα vιšз ρσsтΘvα. :( Moram ostavit dobar dojam profesorima. Blog ću posječivati 1-2 puta tjedno... OK, ოαЧßє ću objavit post u petak. Ili subotu. Da vam ispričam kak je tamo bilo... Prvi tjedan. Hihi.
*Ovaj dizajn bloga ne mogu podnijet. Ispricavam se dizajneru.

Fun

-Rezultat ankete
(Kaj bi vama bilo najbolje da ja budem?(Za koga da u srednjoj upisem?))
Dizajner odjeca 62% Glasovi- 24
Graficki dizajner 38% Glasovi-15

*Ma na kraju ekonomista. :D

-Glazba
*Maknuta jer mi ide nakurac. Steka.

utorak, 16.06.2009.

It's been a while

I know i shouldn't have kept you waiting
But I'm here now
:)

Evo napokon ja došao ja objaviti novi post =D. Ima puno toga novog kod mene, završila škola, bio na Beyonceinom koncertu, krizma...

Na koncertu je bilo odlično! Ja ne vjerujem... E tolko se puno toga dogodilo na tom koncertu... Mi bili na sjedalima ispred, tak da mi je bila blizu sretan. Dođe ona jednoj strani da budu glasni... Oni se deru... Onda dođe nama da se deremo, a mi glasniji, i dođe ona svima i kaže da je naša strana glasnija... too...lol. Što je još bilo... E da, dođe ona Zagreb!, a mi se počnemo derat i vrištat... I ona I said... ZAGREB!, a mi se deremo ko ludi... xD E a tak je glasno bilo tamo, meni i sestri je pištalo u ušima 2 il 3 dana... I došla nekom liku ona What's your name?, a on Nikola!, a ona What's your name??, a on Nikola!, a ona What's my name?,Beyonce!, Say my name! , Beyonce!!, i onda počela pjesma Say my name. sretan Ma prefora je bilo, bilo je još puno toga sa koncerta al mislim da je ovo sad dovoljno xD. Stavio sam neke slike sa koncerta na fejs.

Napokon mogu na normalni msn! =D Sad imam novi laptop, onaj je totalno crknut. Ne preporučujem vam Siemens laptope, raspadaju se malo! :S Zato, Toshiba rocks!

Za krizmu sam dobio 2 sata (jedan mi je prevelik, lol), puuno love greedygreedygreedy, jedan prefora mali digitalni fotićcerekcerekcerek, jednu kewl ogrlicu... itd. xD

Joj već mi mal nedostaje osnovna cry.

Dobio sam Simse 3! smijeh Prvo sam mislio da i nisu baš nešt, ali onda sam doznao sve više i više stvari i prefora su mi! cerekcerekcerekcerekcerek Prije sam mislio da ne mogu kontrolirati nekoliko obitelji u jednakom naselju u isto vrijeme... Al skužio sam kak to riješit smijeh.
Image and video hosting by TinyPic

Ispričavam se nekome ako nisam vratio komme, skroz sam se nešto bio zbunio jer dugo nisam provjeravao svoj blog . =P

E da, mijenjam se sa sekom za sobu =D, a njezina je trostruko veća cerekcerekcerekcerekcerek, vjerovatno hoće moju sobu jer imam veću terasu, no nema veze smijeh, važno je da mi je veća soba. sretan

Opet imam nov mob xD. Sony Ericsson w595. Crni. Kewl je. =). Na onom mi se pokvario ekran xD.

Eto, mislim da bi bilo dosta za sada xD. Pozdrav!Image and video hosting by TinyPic I uživajte svi u ovim praznicima! =D
Sve slike sa posta su iz DeviantArta :)

UPDATE: Na moru sam :D, budem uskoro objavio novi post
!



| Give To Kweso A Jewel...Kweso Have Just 81 Jewels| Waste Color | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.