Linkovi

Blogovi:
Jade Cromwell
Iwa
Banica
Metalka
Sims 2 Style
Danijel
Klarin blog o simsima
Aleksandra
Marijana
Nea
Lala
Ona i njezin kutak
Dinchy
Domi
Tina - Sims 4 My Life
Simsi ovdje vladaju
Reflection Sims - Mirza
Crazy Nelly
Nela - SimsAcropolis
.Ni mrtva, ni živa. Otpisana Potpisom^
Style design
Sims Models | Furniture and Models
. Mali gad^^ < 3
mladen
Majne:
Moj,Marinin,Silvijin,Sarin & Marijanin zajednički blog
Moj blog o simsima
The Sims 888 CLUB
Web:
Danijela
The Sims 3
Blog.hr

Ostalo

-O meni
Ime:Kad-tad ćete doznat
Prezime:Joj zaboravihrolleyes
MSN: kreso.os@hotmail.com
Slušam:Glazbu...sve dobre pjesme samo ne cajke!
Rođen:23.08.1994.
Godina:Pogledajte datum...
Razred:8.
U horoskopu sam:Djevica
Volim:
Image Hosted by ImageShack.us
Svoj laptop
Image Hosted by ImageShack.us
Svoj TV
Image Hosted by ImageShack.us
Svoj mobitel
Image Hosted by ImageShack.us
Svoj MSN
Image Hosted by ImageShack.us
Simse
Image Hosted by ImageShack.us
Blog
Image Hosted by ImageShack.us
Glazbu
Image Hosted by ImageShack.us
Zabavu
Image Hosted by ImageShack.us
Svoje frendove i frendice
Image Hosted by ImageShack.us
Svoj iPod
Image Hosted by ImageShack.us
Svoju obitelj
Image Hosted by ImageShack.us
I još puno puno toga =D

×lav my friends & 8.a×
Image Hosted by ImageShack.us


- Pravila
Pravila su naravno poznata. Bez vrijeđanja, kopiranja bez mog dopuštenja, lanaca sreće i ostalih gluposti ili ću zabraniti komentiranje anonimcima, a korisnici koji ne budu poštivala pravila ću prijaviti administratoru & spamu!

-Komentari
Što se tiče komentara,sada mi nije važno kolko ih je.Ne trebate mi puno komentirati,no bilo bi drago da ostavite malo više komentarasretan.Nemojte mi ostavljati lance sreće i nemojte me vrijeđati. Nemojte od mene stalno očekivati puno komentara. Komentiram kolko mi se da. Ne budete li poštivali ta pravila bit ćete prijavljeni spamu i izbrisat ću vaš komentar belj.

-Prijevod na:
English
Chinese
Dutch
Original

-Posjeti:

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2011 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kostur by: XxoMuSiCoxX

Blog

Blog koji je gotovo kao i svi drugi :)
ΘβαViנзSƬ! Škola traje. I znate već o čemu pričam. Иєʍα vιšз ρσsтΘvα. :( Moram ostavit dobar dojam profesorima. Blog ću posječivati 1-2 puta tjedno... OK, ოαЧßє ću objavit post u petak. Ili subotu. Da vam ispričam kak je tamo bilo... Prvi tjedan. Hihi.
*Ovaj dizajn bloga ne mogu podnijet. Ispricavam se dizajneru.

Fun

-Rezultat ankete
(Kaj bi vama bilo najbolje da ja budem?(Za koga da u srednjoj upisem?))
Dizajner odjeca 62% Glasovi- 24
Graficki dizajner 38% Glasovi-15

*Ma na kraju ekonomista. :D

-Glazba
*Maknuta jer mi ide nakurac. Steka.

subota, 25.10.2008.

Alla fine! xD

Prije nego što započnem sa postom, samo hoću reći da ljudima kojima se ne sviđa moj blog neka odmah odu sa njega, i molio bi ih da se suzdrže i ne govorite ništa nego da samo odu. Neka sad neki ne misle da mislim na jedno đubre. Pišem blog da bih sve osjećaje podijelio sa drugima, baš kao prijatelju (Ajde, nije sad da nemam prijatelje...Samo mi je sve ovo kewlsmijeh).Ma dobro, idem sad započet...

Hvala vam svima na komentarima (ne uzimam u obzir jednog kretena)... Ne mislim na broju, nego na mišljenju i to... i hvala kaj ste glasali sretan.

Vrijeme stvarno leti, već osjećam da će 12. mjesec doć brzo smijeh. Kad razmislim, 7. razred mi je stvarno bio zanimljiv. Ne mislim na učenje, nego na događaje... Puno se toga događalo... Svađe rijetko, a smijanje svaki dan (haha xD), a u 8. razredu je isto tako. 8. razred mi je još bolji sada(samo što nemamo baš neki pametan raspored). Neke stvari su se smirile, i zbog toga sam jako sretan.

A kaj se prekjučer dogodilo... Jedna nastavnica, pod jednim predmetom, u jednoj školi...(da ne idem u detalje,hh xD)...je mene izvela na ploču...napravio zadatak dobro, i dođe ona mene pita jel se to može dalje rješiti, a ja kažem Da...Zapravo ne ne ne ne..., a ona odmah meni dođe Pa morgen, ne može se! Jesi smotan! Seli na mjesto! i tu počela nešto blebletati...a samo sam se bojao da mi se neko ne počne kesarit...al doro, nije (osim jednog idiota, no on mi ne smeta... ja i moja ekipa smo ga trš trš xD)... E, tak sam bio ljut na nju, i ja počeo svuda to govorit, a oni koji su dok tamo bili prisutni kažu da se šalila... Ma boli me briga, niko meni neće govorit da sam smotan! -.- A nastavnica iz fizike mi je postala stvarno dobra... I ošla nam nastavnica iz zemljopisa! Kak sam sretan! Obožavam ovu novu =D. I došla nam još jedna nova iz likovnog... Izgleda ko Bjork, no super mi je za sada.

No sigurno vas to ne zanima, al zato vas straašno zanima za koga sam glaso na EMI...

ROCK OUT - Linkin Park
ULTIMATE URBAN - Beyonce, Kanye West
ACT OF 2008 - Amy Winehouse, Britney Spears, Rihanna
NEW ACT - Katy Perry, Duffy, Miley Cyrus
BEST ACT EVER - Green Day, Britney Spears, Christina Aguilera
MOST ADDICTIVE TRACK - Pink 'So What'
HEADLINER - /
ALBUM OF THE YEAR - Alicia Keys 'As I Am', Britney Spears 'Blackout', Leona Lewis 'Spirit'
EUROPE'S FAVOURITE ACT - Laka


Sorryte, neda mi se više pisat =P. Ovo je bio sad stvarno neki turbinare avanti, naspram prošlog posta. Nadam se da ste barem pola toga razumjeli. xD

Pozdrav =D

Image and video hosting by TinyPic

APDEJT:Chat

Get your own Chat Box! Go Large!


APDEJT 2:Sljedeći post će biti objavljen ovaj tjedan.



| Give To Kweso A Jewel...Kweso Have Just 136 Jewels| Waste Color | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.