KVIR do bola, ljubavi Lilie & Okovi
utorak, 15.03.2005.

ispreplitanja

moja blizina te uskomešala.
draga si mi kada šutiš i promatraš me svojim velikim očima,
kao da se pitaš jesam li stvarno tu.
djevojčice, nisi sanjala kada si me jutros vidjela pred vratima.
znala sam da ćeš se zatrčati niz stepenice i zagrliti me.
nisam mogla shvatiti koliko mi nedostaješ,
mada treperim očekujući da te vidim.
pitam se je li "normalno" održavati vezu između dva grada.
jednostavno - sigurno nije.
no, ni mi nismo takve. neophodno nam je imati izazove.
vrlina ili mana?
prije tebe mislila sam da je nemoguće ovako voljeti.
pokušala sam naći odgovor u tuđim riječima, ali nitko ne opisuje nas.
nedostatak blizine upotpunjujemo razgovorima do duboko u noć,
povremenim susretima, ukradenim satima, pismima.
za ovo treba hrabrosti. mi je još uvijek nalazimo.


Okovi se i dalje igraju :)
- 21:08 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>