TRENINZI
Izrada pojedinacnih, tjednih, mjesecnih i visemjesecnih sustava treninga s utezima

slobodno se javite na e-mail

programi.teretana@gmail.com

krv, znoj, suze i ostalo

21.04.2007., subota

Mrtvaci oko mene...

Negdje u bibliji se spominje da će prije kraja svijeta mrtvaci hodati zemljom… i svakim danom mi se čini da je kraj sve bliže jer je sve više «mrtvaca» oko mene. Pod mrtvacima mislim na ljude koji su izgubili sjaj u očima kad pogledaju svijet po kojem hodaju, čiji osmijeh je na licu uglavnom zbog previše alkohola ili nečeg sličnog. Čiji se život sveo na predaju i prepuštanje, te bezuvjetno prihvaćanje nametnutoga. I mrtvi su, duša im je umrla.

Najtužnije je što postoji masa mladih ljudi koji su već dostigli slično stanje i ukoliko ih nešto ne iščupa ostat će u tom stanju cijeli svoj život… Samo škola i preživljavanje od danas do sutra, samo posao i preživljavanje od danas do sutra…

Hrpa ljudi zabrazdila je u prikupljanje novca kao cilja u životu, a ne razumiju da je novac sredstvo za ostvarivanje ciljeva. I onda im se život svede na štednju, računanje svake lipe i stalne kalkulacije kako i gdje uštedjeti i zgrnuti novac za «crne dane». Ali ne vide da su crni dani već možda ovdje, u mislima i pritišću ih sa svih strana ograničavajući im pogled na ovaj prekrasan svijet i uživanje u životu.
Često kažu da netko uživa u štednji kao drugi u trošenju, a ja pitam dali je to doista tako?
Ili ih treba posjetiti duh prošlih (sadašnjih i budućih) Božića kao u onom krasnom filmu.

Dali je netko sretan jer ima xxxxxxx kn? dali to grije čovjeka po noći? Dali može zamijeniti prijatelje? Ljubav? Zdravlje?

S druge su strane ljudi kojima je sve teško, nemaju poleta ni motivacije, i jedva naprave ono osnovno da prežive? Dali je to život? Život koji prolazi u sjedenju pred televizorom, spavanju i jedenju?

Premda sam rođen u obitelji koja nije nikad imala previše novca, češće ga je bilo premalo nego previše. Obitelji koja je prošla nekoliko stvarno teških bolesti i hodanja po bolnicama. Premda imam kroničnu bolest pluća i alergije na milijun stvari još uvijek se budim s osmijehom na licu i sretni dani su mi češći nego tužni. I sretan sam što primjećujem male stvari i što me one pune veseljem i radošću. Što sam najsretniji kad nešto dobro zasvira, kad pogledam neki film, kad pročitam neku dobru knjigu ili kad se u knjižnici pojavi knjiga koju iščekujem mjesecima. Uživam napraviti dobar trening, pojesti nešto fino. Uživam u životu kakav je da je.
Volim svoju obitelj, curu, prijatelje, pa čak i mačka koji me stalno gnjavi.. jer oni svojom srećom čine mene još sretnijim.

Ali sve više vidim da nema previše takvih ljudi. Ljudi se više razljute radi beznačajne sitnice nego što se razvesele za nešto veliko lijepo što im se desilo. I onda su ogorčeni na sebe, pa na ljude oko sebe, pa na kraju i na cijeli svijet.

I za kraj nekoliko nadahnjujućih rečenica za poticanje vatre u ugaslim srcima...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


- 15:55 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv