TRENINZI
Izrada pojedinacnih, tjednih, mjesecnih i visemjesecnih sustava treninga s utezima

slobodno se javite na e-mail

programi.teretana@gmail.com

krv, znoj, suze i ostalo

03.04.2007., utorak

Izvještaj bolnog vikenda

Bilo je lijepo subotnje jutro kada sam počeo osjećati bolove u uhu… prva ideja je bila da sam ga malo napuhao i da će proći, odradio sam trening a bol se pojačala.
Doma sam hodao vrlo sporo, vukući se s noge na nogu, osjećajući jaku bol. Nakon voltarena protiv bolova uspio sam zaspati i kad sam se probudio bilo je bolje… i tada, oko 2 sata nakon buđenja, pucanje, micanje u uhu i bol da sam skoro pao sa stolice pred kompjuterom, odlučio sam popiti još jedan voltaren i dalje u krevet, ovaj put ništa spavanja, bol, micanje i gotovo potpuni gubitak sluha na lijevo uho.
Tijekom noći palo mi je na pamet da mi se u uho možda uvukao kakav kukac i da bi bilo korisno otići doktoru. Možda bi se još i dvoumio ali kad sam izvadio vaticu iz uha primijetio sam da je natopljena krvlju.
I premda nisam osoba koja gubi svijest kad pogleda krv, nije mi bilo svejedno. Odmah sam se sjetio svih onih krasnih filmova di ljudi umiru kad im počne teći krv iz otvora na glavi, bilo zbog virusa Ebole, bojnog otrova ili sl.
Ideja o kukcu dobila i temelje, zbog osjećaja začepljenosti uha, micanja u njemu i krvarenja.

U 6h budim cijelu kuću i voze me na hitnu službu, gdje specijalist otorinolaringologije za jednu dvije minute rješava zagonetku. U uhu nemam kukca, samo je puno krvi zbog puknuća površinskog sloja bubnjića a sve to zbog sinusa? Nisam ga odmah shvatio, a bogami ni čuo pa mi je lijepo ponovio i objasnio. Svaka čast čovjeku, doktoru hitne službe koji je nakon cijele noći u 7 ujutro imao živaca 2x objasniti dijagnozu, takvih nam treba više, a s druge strane možda je i kuverta od 200 € s bocom žestice tu pomogla.. tu se samo šalim, ja nikad ne nosim doktorima ništa

Dijagnoza: OTITIS MEDIA HAEMORRHAGICA lat. SIN.

Lijek: Antibiotici, Ceporex, kapi za nos, i analgetici po potrebi.

Danas je treći dan nakon pregleda i uho više uopće ne boli, ne krvari i ponešto i čujem na njega. Sve u svemu morao sam propustiti 2 treninga ali od srijede sam opet na judu.

- 13:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv