TRENINZI
Izrada pojedinacnih, tjednih, mjesecnih i visemjesecnih sustava treninga s utezima

slobodno se javite na e-mail

programi.teretana@gmail.com

krv, znoj, suze i ostalo

25.02.2007., nedjelja

Ono smo što čitamo ili knjige su moj drugi život

Nikad nisam znao zašto toliko volim čitati, jednostavno to je ljubav od najranijih školskih dana čim su svladana prva slova. Odmah me je majka povela u knjižnicu da i uputila da sad mogu sam sebi čitati knjige za laku noć J
Vjerojatno sam najmlađe dijete svoga kraja koje je knjige počelo čitati iz cijele knjižnice a ne samo iz dječjeg odjela. Razlog je bio taj jer jednostavno više nisam imao što čitati. A sad slijedi i jedan mali paradoks, kila dvije mišića viška, obrijana glava, par tetovaža a zapravo jedini koji je u srednjoj pročitao svu lektiru... ne treba reći da kad se slučajno (ne prečesto) potegne tema čitanja u društvu obično dobijem poglede u stilu «ti zapravo znaš čitati?» A u razuvjeravanju mi ne pomaže mi baš ni činjenica da studiram strojarstvo J

Pa hajde da sastavim popis knjiga koje su na mene ostavile dublji dojam u zadnjih 20-22godine čitateljskog staža.

Od najranijih vremena pamtim samo ove naslove:

1. 5 prijatelja, Enid Blyton

2. Winetou i sve od Karla Maya

a od novijih ih ima toliko mnogo pa iako će biti numerirani redoslijed, to neće nipošto označavati ostavljeni dojam jer su sve u nekom periodu mog života bile naj naj…

3. Sinuhe Egipćanin
4. Besmrtnik Turms
5. Tamni anđeo
6. Tajna njegovoga kraljevstva
7. Rimljanin
8. Putnik
9. Lutalica
10. Sretnik Felix autor: WALTARI, Mika Toimi

11. Gospodar prstenova
12. Hobit
13. Silmarillion autor: TOLKIEN, John Roland Reuel

14. Lavovi Al-Rassana
15. Pjesma za Arbonnu
16. Tigana
17. Odjedriti za Sarant
18. Car Careva
19. Posljednja svijetlost sunca
20. Stablo ljeta autor: KAY, Guy Gavriel

21. Nebeski gospodari
22. Rat nebeskih gospodara
23. Propast nebeskih gospodara autor: BROSNAN, John

24. Peta gora
25. Alkemičar
26. Demon i gospođica Prym
27. Hodočašće autor: COELHO, Paulo

28. Bojno polje zemlja 1 i 2 autor: HUBBARD, L. Ron

29. Pustolovine Milesa Vorkosigana autor: BUJOLD, Lois MacMaster

30.Amberske kronike autor: ZELAZNY, Roger

31. Vampirske kronike autor: RICE, Anna

32. Siddartha
33. Stepski vuk autor: HESSE, Herman

Spomenut ću još i autore Dan Browna, Michaela, Crichtona, Roberta Ludluma… Općenito sistem čitanja mi je sljedeći, odaberem knjigu po osjećaju ako mi se svidi onda pročitam sve od tog autora…
I naravno za kraj moram spomenuti sve one divne knjige koje sam progutao a za koje smatram da su direktno utjecale i na moje sociološke sposobnosti: Psihologija uspjeha 1 i 2, Možeš ako misliš da možeš, Tajna komunikacije, Kako dobiti ono što želite i sve slične knjigice tipa 10-15-20 koraka do nečega ili u nečemu… Iz svake sam izvukao nešto primjenjivo i sad bih već mogao napisati svoju knjigu, hehe…

U navedenome najviše prevladavaju povijesni romani, fantasy i sf žanrovi i premda čitam doslovce sve što mi se učini zanimljivim ( pa pročitah i Šopingoholičarkuwink) nekako čitanje upravo ovakvih knjiga za mene je svojevrsni bijeg od svakodnevnice, odlazak na odmor i uživanje bezbrojnim svjetovima stvorenim maštom.

Možda u sljedećim danima navedem svoj doživljaj meni možda najdraže knjige s popisa ili barem 3 koje su naj naj… zasad bez razmišljanja mogu odabrati samo jednu koja drži prvo mjesto… a glavni lik je čovjek koji se smije opasnosti u lice a nije nikakav super heroj (karakteristicno je da se smije u samoj borbi i to jos na glas), baš me zanima dali netko može prepoznati o kojem se djelu radi?

Pozivam Vas da napišete u komentarima svoju najdražu knjigu, koja je ostavila trag na vama, iz koje ste nešto naučili, zbog koje ste promijenili pogled na svoj život i svijet, ili ste se makar dobro nasmijali i opustili čitajući je….

p.s. ovaj post je izrađen paralelno sa još dva ali dao samo mu prednost pred uobičajenim sportskim temama malo za promjenu.

- 09:45 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv