K u Z m A

petak, 19.01.2007.

Da na svijetu ima samo 100 ljudi...

Kada bismo mogli cjelokupno svjetsko covjecanstvo svesti na selo sa stotinu stanovnika, a postujuci omjere (proporcije) svih postojecih naroda svijeta, selo bi bilo sastavljeno ovako:

57 Azijata
21 Europljanin
14 Amerikanaca (sjevernih i juznih)
8 Afrikanaca

52 bi bile zene
48 muskaraca

70 ne-bijelaca
30 bijelaca

70 ne-krscana
30 krscana

89 heteroseksualaca
11 homoseksualaca

6 osoba bi posjedovalo 59% sveukupnog svjetskog bogatstva i svih 6 bi bili iz Sjedinjenih Drzava
80 bi ih zivjelo u kucama bez osnovnih uvjeta stanovanja

70 bi ih bilo nepismenih
50 bi bilo neishranjeno

1 bi umirao
1 bi se radjao

1 (da, samo 1) bi imao kompjuter
1 (da, samo 1) bi imao diplomu

Ako se promatra svijet u svijetlu ovih podataka, potreba prihvacanja, razumijevanja, suosjecanja i edukacije postaje ocevidna.

Razmislite i o ovome:
- Ako ste se jutros probudili zdraviji no bolesniji sretniji ste od milijun ljudi koji nece docekati iduci tjedan.
- Ako nikad niste osjetili opasnost bitke, osamljenost zatocenistva, agoniju mucenja, ugrize gladi, sretniji ste od 500 milijuna stanovnika ovog svijeta.
- Ako mozete otici u crkvu bez straha da vam prijete, muce vas ili ubiju sretniji ste od 3 MILIJARDE ljudi ovoga svijeta.
- Ako u vasem hladnjaku ima hrane, na vama odjece, nad glavom imate krov i imate krevet u koji cete leci, bogatiji ste od 75% stanovnika ovog svijeta.
- Ako imate racun u banci, novac u novcaniku i nesto sitnisa uokolo u nekoj kutijici, zdjelici, pripadate medju 8% najbolje stojecih ljudi na svijetu.
- Ako su vam roditelji jos zivi, a usto, jos uvijek u braku, spadate medju uistinu rijetke osobe.
- Ako mozete procitati ovu poruku blagoslovljeni ste jer ne spadate medju 2 milijarde onih koji ne znaju citati.

Netko je jednom rekao:
- Radi kao da ti novac nije potreban.
- Voli kao da ti nitko nikad nije nanio bol.
- Plesi kao da te nitko ne gleda.
- Pjevaj kao da te nitko ne cuje.
- Zivi kao da je Raj na Zemlji.

- 18:01 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pa to sam ja...

10 DALMATINSKIH ZAPOVIDI

  • Image hosting by TinyPic

    1. Covik se rodi umoran i zivi da se odmori
    2. Jubi posteju svoju ka samog sebe
    3. Odmaraj se danju da mores nocu spavat
    4. Ne radi! - Rad ubija
    5. Kad vidis nekoga da se odmara, pomozi mu
    6. Ne cini danas ono sto mozes sutra
    7. Radi manje nego mozes, a ono ca mozes prebaci na drugog
    8. U ladu je spas! - Od odmaranja jos niko nije umra
    9. Rad donosi bolest! - Ne umri mlad
    10. Kad pozelis radit, sidni, pricekaj, vidit ces da ce te proc








    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws





PREDSJEDNICI


  • Abraham Lincoln je bio izabran u Kongres 1846. godine.
    Image hosting by TinyPic

    John F. Kennedy je bio izabran u Kongres 1946. godine.
    Image hosting by TinyPic


    Abraham Lincoln je bio izabran za Predsjednika SAD-a 1860. godine.
    John F. Kennedy je bio izabran za Predsjednika SAD-a 1960. godine.

    Imena Lincoln i Kennedy sadrze po sedam slova.
    Obojica su se narocito zalagala za prava civila.

    Zene oba Predsjednika izgubile su djecu dok su boravile u Bijeloj Kuci.

    Oba Predsjednika su ubijena u petak.
    Obojici je pucano u glavu.

    Lincolnova sekretarica se prezivala Kennedy.
    Kennedyjeva sekretarica se prezivala Lincoln.

    Obojicu Predsjednika su ubili Juznjaci.
    Obojicu su naslijedili Juznjaci.

    Oba nasljednika su se prezivali Johnson.
    Andrew Johnson, koji je naslijedio Lincolna, bio je rodjen 1808. godine.
    Lyndon Johnson, koji je naslijedio Kennedyja, bio je rodjen 1908. godine.

    John Wilkes Booth, koji je ubio Lincolna, bio je rodjen 1839.
    godine.
    Lee Harvey Oswald, koji je ubio Kennedyja, bio je rodjen 1939. godine.

    Obojica ubica su poznati po sva tri svoja imena.
    Imena obojice ubica sadrze po petnaest slova.

    Lincoln je ubijen kod teatra koji se zvao 'Kennedy'.
    Kennedy je ubijen u automobilu tipa 'Lincoln'.

    Booth je pobjegao iz teatra nakon sto je pucao u Lincolna i bio uhvacen u skladistu.
    Oswald je pobjegao iz skladista nakon sto je pucao u Kennedyja i bio uhvacen u teatru.

    I Booth i Oswald su ubijeni prije nego sto im je sudjeno.

    I kao slag na kraju...
    Sedmicu dana prije nego sto je ubijen, Lincoln je boravio u gradu Monroe, drzava Maryland.
    Sedmicu dana prije nego je Kennedy ubijen, boravio je u Marilyn Monroe.

Nekoliko SMS-ova

  • <font color=#FFFFFF>1. Želim te, hocu te odvuci u krevet, lomiti te, preznojiti, obuzeti te da se treseš dok me imaš, da ti tijelo gori. Voli te tvoja gripa!

    2. Ti si moj najbolji prijatelj - kad piješ i ja pijem, kad placeš i ja placem, kad se smiješ i ja se smijem, kad se baciš sa balkona ja se opet smijem.

    3. Tako lijepo lice, takva figura, te tajnovite oci, zanosan pogled, sexy govor, poljubac kao u bajci, no dosta o meni, kako si mi ti?

    4. Sanjala sam da smo na plaži, ja se suncam, a ti plivaš! Odjednom iza tebe vidim kita, pa ti vicem: Ne kitu u usta! Ne kitu u usta!

    5. Uvijek smo vruce, zagrijane za tebe. Puno pozdrava od... buhtli iz pekarne Precko.

    6 .Ležim. Postaje mi stvarno vruce. Uzimam ga rukom, vruc je i tvrd. Stiskam ga, on štrca po meni. Bez njega gorim. SUN MIX ja volim.

    7. Jedva cekam da ga uzmem od tebe, tako toplog i dugackog, pa da sa njega posišem sve bijelo i ljepljivo i da ga uzmem duboko u usta tako toplog. Oh moj slanac.

    8. Ujutro ne jedem jer mislim na tebe, popodne ne jedem jer mislim na tebe, navecer ne jedem jer mislim na tebe, po noci ne spavam jer sam gladan.

    9. Sex is like Nokia (connecting people), like Nike (just do it), like Pepsi (ask for more) and like Samsung (everyone is invited).

    10. Prije upotrebe suh i spušten, za vrijeme upotrebe mokar i dignut, a poslije upotrebe mokar i spušten! Pozdrav od kišobrana.

    11. Lijeva mi je noga Božic, desna Nova godina, a ti dodi izmedu praznika!

    12. Najprije cu skinuti tvoju svilenu košuljicu, zatim te prisloniti na svoje tople usne, lagano te kušati jezikom, a tek tada staviti te u usta dragi moj bronhi.

    13. Prognoza za HR u 14 sati: cure su normalno potrebne, na ponekim mjestima su mekane i tople, u unutrašnjosti vlažne i skliske. Zato pažljivo!

    14. Svaka cigareta skracuje život 11 minuta, svaki orgazam produžuje život za 15 minuta, znaci pušaci, jebite se za život!

    15. Kad gledam nebo vidim tebe, kad gledam sunce vidim tebe, kad gledam mjesec vidim tebe, jebo te, pa daj se makni!

    16. Umro mi je djed, i ostavio 3 jutra duhana. Pošto si mi najbolja frendica, dat cu ti da mi popušiš jedno jutro.

    17. Sjecaš se kad si mi polako umocio prst, a onda ga polizao i tu radnju ponovio više puta. I shvatio, to je nešto najbolje na svijetu do sad. Tvoja Nutella.

    18. Idemo uciti matematiku, tebe i mene zbrojimo, odjecu oduzmemo, noge podijelimo pa se množimo.

    19. Dragi, uzmi me i nježno dodiruj svojim prstima. Obožavam da mi šapuceš na donju rupicu. I da me ponekad napuniš do kraja. Voli te zauvijek tvoj mobilni aparat.

    20. Volim kad udeš u mene malu, vlažnu. Kad udeš prvo se naježiš, a poslije ti je toplo i vlažno. Voliš štrcati u meni i po meni. Voli te tvoja - tuš kabina.

    21. Sanjao sam da sam krao kokoši i jaja iz kokošinjca i da su me ulovili. Ti si mi bila sudac. Za kokoši si me osudila, a za jaja si me pomilovala.

    22. Dobra vecer, ja sam vanzemaljac i živim u vašem telefonu. To što upravo stišcete su moja jaja. Sudeci po vašem osmjehu, to vam se svida pa vas molim da nastavite.

    23. Kada bih ti poliznuo vrat, i kada bih stavio jezik nježno u tvoju slasnu rupu, odmah bih znao da si moja najdraža i najbolja... flaša Heinekena.

    24. Nisam lijep kao Brad Pitt, nemam guzu kao Mel Gibson, nisam brz kao Bruce Lee, nisam bogat kao Bill Gates, ni jak kao Rambo, ali zato ližem kao Lessie.

    25. Fališ mi cijeli dan. Jedva cekam da te vidim. Da udeš u mene. Da dodem na tebe. Da spavamo zajedno i postanemo jedno. Voli te tvoja. Pidjama.

    26. Njegovan penis, 84. god, neslomljiv, s dosta dodatne opreme, nikad u bordelu, oralno održavan, podmazivan u malim prostorima dajem s ljubavlju u dobre ruke!

    27. Do 30g. kada hocu, od 30 do 40 samo nocu, sa 40 do 50 još se može, a s 50 do 60 sacuvaj Bože, od 60 do 70 uz puno srece, od 70 do 80 ni s vijagrom nece!

    28. Mladic, SSS, 27.god., materijalno situiran, vlasnik stana, stidljiv i povucen, traži žensku osobu slicnih osobina kojoj bi prodao 10m bukove grade.

    29. Kad me imaš, dobro ti je. Kad me lizneš, vlažim se. Kad me pališs, ja se žarim. Kad me sisaš, ja se gubim. Kad se izgubim, ti me gasiš... Tvoja CIGARETA!

    30. UZMI ME, TOPLA SAM, PEREM SE CESTO, ALI IPAK SMRDIM, NO NISAM KRIVA.BIO SI MI PRVI KOJI ME NATEGNUO I RAZVALIO SVOJOM VELICINOM.
    ZAUVIJEK TVOJA CARAPA !

    31. DILEMA OZENJENOG MUSKARCA: DA LI IZACI NA ULICU I GLEDATI ZENE KOJE NE MOZE JEBATI ILI OSTATI U KUCI I JEBATI ONO STO NE MOZE GLEDATI !

    32. I NOCAS CU BITI TVOJA DIVLJA LAVICA, UZBUDIT CE ME OPET TVOJA KRUTA PALICA, JER TI SI MOJ VRANAC, JA TVOJA JAHACICA, JER TI SI MOJ... A JOJ, POGRIJESILA SAM BROJ.

    33. Vas horoskop za 2003 godinu:
    Posao - zvijezde vam se smijese.
    Prijatelji - zvijezde vam se smijese.
    Zdravlje - zvijezde vam se smijese.
    Ljubav - zvijezde vam se smijese.
    Sex - zvijezde vam crkavaju od smijeha!

    34. sanjao sam da sam carobnjak. pretvorio sam
    te u pusku i objesio na zid, ali posto se
    nisi uklapala u interijer, skinuo sam te,
    nategnuo i opalio.

    35. Možeš mi skinuti majicu
    možeš mi skinuti hlace
    možeš mi skinuti i donji veš
    Ali molim te da kvacice ostaviš na štriku.

    36. Umro mi je ujak iz Amerike i ostavio tri jutra marihuane.Pošto si mi prijatelj,dat cu ti da mi popušiš jedno jutro.

    37. prica se da trosis plavusu bujnih grudi, plavih ociju, dugih nogu i lica rumena samo steta sta je GUMENA

    38. tri cuda u muškarca:
    1. pametan jer ima dvije glave
    2.nježan jer sjedi na jajima
    3. naivan jer misli da je ovo ---- 20 cm

    39. Tri cuda u zena:
    1. njezne jer imaju dva para usana
    2. trljaju grudi jer nemaju jaja
    3. misle da je IQ 20 solidna stvar

    40. 4 cuda zene: ovlaže se bez vode
    daju mlijeko bez da jedu travu
    krvare bez da se porežu
    i govore sranja bez da ih iko išta pita!

    41. ti places, ja placem
    ti se smijes, ja se smijem
    ti se bacis kroz prozor,
    a ja se i dalje smijem

    42. Dad,what does vagina look like??
    Before sex:a pink rose with soft lovely pelats and perfum aroma...
    And after sex??
    Boy,have you ever seen a bulldog eating mayonaise!?

    43. Zamisljam tebe i sebe daleko od sviju , cuje se cvrkut ptica , osjeca se miris pokosenog sijena , sunce neumorno przi nasa znojna tijela , a mi i dalje okopavamo krumpir.

    44. Jebi , jebi dok si mlad dok ti pimpek moze stat , a kad pimpek gubi moc , reci picki laku noc

    46. Haski je dobar za snijeg,
    vucjak je dobar za drogu,
    doberman je dobar cuvar,
    pticar je dobar za lov,
    A ZA STA SI TI DOBRA KUJO?

    47. Now I lay me
    Down to sleep.
    I pray the Lord
    My shape to keep.
    Please no wrinkles
    Please no bags
    And please lift my butt
    Before it sags.

    48. Please no age spots
    Please no gray
    And as for my belly,
    Please take it away.
    Please keep me healthy
    Please keep me young,
    And thank you Dear Lord
    For all that you've done.

    49. Traže se najljepše okice, bez dokumenata su prešle granicu prijateljstva, bez dozvole ukrale moje srce, zadnji put videne u prostorima mojih snova.

    50. Ja pogledom pratiti cu te, dodirom hrabrit cu te, zagrljajem hrabrit cu te,poljupcima hrabrit cu te, suzama tješit cu te i zauvijek voljet cu te!

    51. Vjetar mi te je spustio sa nebeskih visina da budemo zajedno, da nas
    obuzme toplina.. valovi su mi te donili s morskog dna da budeš moja stvarnost
    a ne dio sna!

    52. Daj mi tvoje usne da na njima gorim, daj mi tvoje srce vidiš da te molim,

    53. daj mi tvoju ljubav neka bude moja, daj mi svoju ljubav sudbina si moja!

    54. Ujutro ne jedem jer mislim na tebe, popodne ne jedem jer mislim na tebe,navecer ne jedem jer mislim na tebe, po noci ne spavam jer sam gladan.

    55. Ako nekog voliš voli ga polako, jer sve što brzo ide, ide naopako, ljubav koja brzo ide brzo se i gasi, ljubav koja tiho tece vjecno život krasi.

    56. Rekli su mi da dan traje 24sata,da sat traje 60min,da minuta traje 60sek,ali mi nitko nije rekao da sekunda bez tebe traje vjecno..

    57. Jedan savet: CUVAJ SE, jedna molba: NE MENJAJ SE, jedna zelja: NE ZABORAVI ME,jedna laz: NE VOLIM TE, jedna istina: UZASNO MI NEDOSTAJES...

    58. Ljubav je potok sto žubori, ljubav je srce sto u meni gori, ljubav je
    zvijezda nade sto se javlja u meni da ceš doci sada, a otici nikada!!!

    59. Ti si netko tko mi puno znaci, ti si ljubav ona stvarna, ti si netko koga cekam, volim, ti si moja slatka tajna.

    60. U mojoj psihološkoj konstrukciji manifestira se apsolutna dominacija
    pozitivne efekcije na individualnost tvoje osobe.
    Kratko receno: PUKLA SAM NATEBE!

    61. Život kratko traje, sve sto imam moje srce ti daje. Uzmi moju ljubav, jer znam samo jedno: sve na ovom svijetu nije kao ti vrijedno.

    62. Koliko iglica ima bor, koliko prozora ima dvor, koliko zvijezda na nebu sja toliko ti dušo pusa šaljem ja!

    63. Kad sklopiš oci svoje ja cu doci zlato moje, da te ljubim, da te pazim i cijele noci na te pazim, da te cuvam od svih zala jer te volim sreco moja mala!

    64. Ja nisam cvijet po kom se gazi, niti sam svijetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te sluša, ja sam jedna zaljubljena duša.

    65. "...jer vidiš, sve te vise volim. Svakog dana ,svakog jutra. Danas vise nego jucer,ali mnogo manje nego sutra"

    66. Ako su voda poljupci onda ti šaljem more, ako su lisce zagrljaji onda ti šaljem sumu, ako ljubav traje zauvijek onda ti šaljem vjecnost.

    67. Kad se ponoc spusti na prozor tvoj, po najljepšoj zvijezdi šaljem ti poljubac svoj i neka poljubac stigne tamo gdje ne mogu ja i neka ti tiho sapne da te VOLIM JA.

    68. You got sex appeal.. you got style.. you got inteligence.. & you got class.. you got the face.. & you got the body.. & I've gotthe wrong number! sorry.

    69.Takvo lijepo lice, takva figura, te tajnovite oci, zanosan pogled, sexy govor, poljubac kao u bajci.. No dosta o meni, kako si mi ti?

    70. Vjecno pitanje žena: Zašto svi lijepi i pametni muškarci vec imaju momka?

    71. Stojeci sam je molio, sjedeci mi je dala, od straga sam je polizao, sprijeda pritisnuo, a ipak se nije branila. Oh, ti moja mala poštanska marka!

    72. po ledima pendrek praši,
    naprijed naši, naprijed naši!

    73. Kad se sretnu oci nase,
    a ja spustim pogled dolje
    nek ti bude jasno
    da te moje oci vole!

    74. Žene su kao zvjezde. Diviš se dalekima, a živiš od najbliže!

    75. Da sam ptica, leteo bih za tobom. Da sam pas, trcao bih za tobom. Da sam riba, išao bih na kopno za tobom. Pošto sam covek, jedino što mogu je voleti te!

    76.Volim da te diram, da te gledam, da te nerviram, da ti mozak ispiram. Volim da te mazim, pazim, razmazim, da te zarazim, ne volim da te molim, ali VOLIM DA TE VOLIM!!!

    77.Naucit cu vjetar da sapuce tvoje ime, cvjece da mirise na tebe, naucit cu sunce da miluje kao tvoj dlan, zvjezde da sjaje kao tvoje oci. Tada bit ces svuda oko mene...

    78. Nezdravo, neshvatljivo, totalno, nezamislivo, nemoguce, nenormalno, ludo, carobno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno TE VOLIM.

    79.Tako male stvari cine život moj, ali ono sto mi fali poljubac je tvoj, tako male stvari cine život moj, daj ponekad se javi-isti mi je broj!!!!

    80.Kazu da od red bulla se dobijaju krila. Zato ti nikada necu dati piti red bull, jer bi tada najsladji i najbolji andjeo sa ovoga sveta odleteo...